baschet

Time limit: 0.05s Memory limit: 4MB Input: baschet.in Output: baschet.out

Mihăiţă şi Andrei se întâlnesc pe terenul de baschet ca să rezolve o dispută mai veche. Ei aruncă pe rând cu mingea la coşul de baschet. Fiecare concurent aruncă la coş până când ratează, după care urmează să arunce celălalt concurent etc. Ei ţin evidenţa aruncărilor în modul următor:

  • dacă Mihăiţă marchează, ei trec pe foaia de scor cifra 11
  • dacă Andrei, la rândul lui, marchează, ei notează pe foaie cifra 22
  • fiecare ratare este însemnată cu cifra 00.

Cei doi joacă până când unul dintre ei oboseşte şi abandonează, chiar dacă unul dintre ei trişează, aruncând la coş când nu era rândul lui.
Verificând foaia de scor, să se decidă dacă vreunul dintre ei a trişat, caz in care se afişează mesajul eroare şi se opreşte execuţia programului. Dacă partida s-a desfăşurat corect, atunci se calculează punctajele celor doi după următoarele reguli :

  • dacă unul dintre ei marchează, el primeşte 1010 puncte şi celuilalt i se scad două puncte
  • dacă unul dintre ei ratează, i se scad trei puncte.
  • cel care abandonează jocul pierde 1010 puncte.

Cei doi concurenţi dispută nn partide, pentru fiecare partidă se ţine evidenţa pe câte o foaie de scor.

Cerinţă

Pentru fiecare din cele n foi de scor, să se verifice dacă vreunul dintre ei a trişat, aruncând la coş când nu era rândul lui.În acest caz, se va afişa mesajul eroare, altfel se va afişa scorul realizat de cei doi concurenţi.

Date de intrare

Din fişierul baschet.in se citesc: de pe prima linie numărul natural nn, iar de următoarele nn linii se citeşte câte o foaie de scor în care cifrele sunt trecute una dupã alta, fără spaţii separatoare.

Date de ieșire

În fişierul baschet.out se înregistrează pentru fiecare foaie de scor o linie cu conţinutul: eroare, dacăunul din concurenţi a trişat, respectiv scorul corespunzător (douã numere întregi separate printr-un spaţiu, primul fiind punctajul realizat de Mihăiţă).

Restricții și precizări

  • 0<n100 \lt n \leq 10
  • Fiecare foaie de scor conţine cel mult 255255 cifre.
  • Jocul este început de Mihăiţă.
  • De fiecare dată când un jucător trişează, el nu va rata, indiferent că este Mihăiţă sau Andrei.
  • Nu se acordă punctaje parţiale.

Exemplu

baschet.in

2
11020022102 
102201022201102

baschet.out

eroare
19 36

Explicație

S-au disputat două partide.
În prima partidă Mihăiţă a trişat: 1 1 0 2 0 0 2 2 1 0 2 1 0 21 \ 1 \ 0 \ 2 \ 0 \ 0 \ 2 \ 2 \ 1 \ 0 \ 2 \ \textcolor{red}{1} \ 0 \ 2
A doua partidă s-a desfăşurat corect; a abandonat
Andrei şi scorul este cel afişat.

Log in or sign up to be able to send submissions!