Se consideră un șir de numere naturale distincte, două câte două. Pentru o secvență de numere (), care începe cu numărul de pe poziția din șirul dat, definim gradul său ca fiind numărul de numere din secvență, care rămân pe aceleași poziții după ordonarea crescătoare a secvenței. De exemplu, pentru și șirul format din numerele: , secvența formată din numerele (corespunzătoare lui și ) are gradul egal cu deoarece, după ordonarea crescătoare a numerelor din secvență, aceasta devine , numerele și rămânând pe aceleași poziții.
Cerință
Scrieți un program care citește numerele , , , , , , cu semnificația din enunț, și apoi determină:
- gradul întregului șir de numere;
- poziția primului element din prima secvență de lungime ce are gradul maxim, precum și gradul acestei secvențe.
Date de intrare
Fișierul de intrare grad.in
conține pe prima linie numerele și , separate printr-un spațiu, iar pe linia următoare numere naturale distincte , , , , corespunzătoare șirului de numere, separate prin câte un spațiu.
Date de ieșire
Fișierul de ieșire grad.out
va conține pe prima linie un număr natural reprezentând gradul întregului șir de numere, iar pe următoarea linie două numere naturale, separate printr-un singur spațiu, primul număr reprezentând poziția primului element din prima secvență de lungime ce are grad maxim și cel de-al doilea număr reprezentând gradul acestei secvențe.
Restricții și precizări
- Numerele din șir sunt numere naturale strict mai mici decât .
- O secvență de numere din șir reprezintă o succesiune de numere din acel șir, aflate pe poziții consecutive.
- Gradul întregului șir de numere este egal cu gradul secvenței de numere care începe cu numărul de pe poziția și conține toate cele numere din șir.
- Pentru rezolvarea corectă a subpunctului 1 se obține din punctaj.
- Pentru determinarea poziției primului element din prima secvență de lungime ce are grad maxim, se obține din punctaj, iar pentru determinarea gradului maxim de la subpunctul 2 se obține din punctaj.
Exemplu
grad.in
7 4
1 5 7 4 6 2 9
grad.out
3
3 2