Cerință
Denis și George joacă darts în cantonamentul naționalei. Ținta este reprezentată ca o axa a numerelor, având centrul într-un punct , ales de George. Numărul de puncte pe care un jucător îl face este egal cu distanța de la punctul nimerit până la centru. Cum cei doi vor să arunce cât mai aproape de centru, un scor mai mic este mai bun.
George poate fixa centrul țintei, , în unul dintre cele puncte date de antrenorul lor, Nea Mircea. Denis aruncă de ori la țintă. George, fiind un coleg de nădejde și știind dinainte unde va arunca Denis, vrea să îl ajute să obțînă un scor cât mai bun. Ajutați-l pe George să așeze ținta optim.
Date de intrare
Pe prima linie a fișierului de intrare darts.in
se găseste numerul întreg .
Pe a două linie se află coordonate pe care le va nimeri Denis.
Pe a treia linie a fișierului se găseste numerul întreg .
Pe a patra linie se află coordonate din care poate alege George.
Date de ieșire
Pe prima linie a fișierului de ieșire darts.out
se vor găși două numere: indicele (sunt indexate de la 0) celui mai bun centru și scorul acestuia. Dacă sunt mai multe soluții cu scor minim, se va alege cea cu indice minim.
Restricții și precizări
- ;
- ;
# | Punctaj | Restricții |
---|---|---|
0 | 0 | Exemple. |
1 | 12 | |
2 | 46 | |
3 | 42 | Fără restricții suplimentare |
Exemplul 1
darts.in
4
4 0 3 1
3
0 2 3
darts.out
1 6
Explicație
Centrul cu indicele 1 are scorul 6: .
Exemplul 2
darts.in
7
0 4 8 9 2 6 7
5
1 0 3 4 7
darts.out
4 19