O tablă de şah de dimensiune conţine pe toate pătrăţelele câte o piesă cu una din culorile: alb, negru, roşu, verde sau albastru. Pe tablă nu există piese consecutive pe aceeaşi linie sau coloană de aceeaşi culoare. O mutare presupune interschimbarea a două piese alăturate, fie pe o linie, fie pe o coloană. După mutare se acordă punctaj dacă se obţin următoarele situaţii şi nu numai:
- piese de aceeaşi culoare consecutive pe o linie sau o coloană punct;
- piese de aceeaşi culoare consecutive pe o linie şi o coloană puncte;
La orice situaţie de mai sus, o piesă în plus de aceeaşi culoare mai contribuie cu încă la punctaj. De exemplu, piese de aceeaşi culoare consecutive pe o linie sau o coloană puncte.
Punctajele obţinute de piesele interschimbate se adună.
Punctajul este dacă nu se obţin măcar piese consecutive de aceeaşi culoare.
Cerinţă
Găsiţi cel mai mare punctaj obţinut în urma unei singure mutări.
Date de intrare
Fişierul de intrare tabla.in
conţine, pe prima linie, numărul natural , ce reprezintă dimensiunea tablei. Pe fiecare dintre următoarele linii se află câte valori separate prin spaţii. Valorile posibile pot fi: şi . Valoarea reprezintă piesa de culoare albă, piesa de culoare neagră etc.
Date de ieşire
Fişierul de ieşire tabla.out
va conţine cel mai mare punctaj obţinut.
Restricţii şi precizări
Exemplul 1
tabla.in
3
1 1 2
2 2 1
3 4 5
tabla.out
2
Explicație
prin interschimbarea elementului cu se obţine:
1 1 1
2 2 2
3 4 5
şi am punct din prima linie şi punct din a doua linie
Exemplul 2
tabla.in
6
1 2 4 2 1 5
1 2 4 2 4 4
4 4 3 4 4 1
3 3 4 3 3 5
1 1 3 1 1 2
1 1 3 1 1 2
tabla.out
14
Explicație
prin interschimbarea elementului cu se obtine:
1 2 4 2 1 5
1 2 4 2 4 4
4 4 4 4 4 1
3 3 3 3 3 5
1 1 3 1 1 2
1 1 3 1 1 2
şi am puncte de la piesele codificate cu şi puncte de la piesele codificate cu .