Tu și colegul tău de bancă ați fost în pauză la Vila Elena, de unde ați cumpărat două pungi de chipsuri. La finalul pauzei, în punga ta mai sunt chipsuri, iar în punga colegului tău mai sunt chipsuri.
Îți provoci colegul la un joc: cât timp nicio pungă nu s-a terminat, tu și colegul de bancă luați cu rândul chipsuri din punga mai plină (dacă ambele pungi mai au la fel de multe chipsuri rămase, atunci poți alege din care să iei). Regula este că numărul de chipsuri luate trebuie să fie un multiplu nenul al numărului de chipsuri rămase în cealaltă pungă.
De exemplu, dacă este rândul tău și cele două pungi mai au , respectiv chipsuri rămase, atunci poți lua , sau chipsuri din punga cu chipsuri.
Cel care termină primul o pungă poate să mănânce și ce a rămas în cealaltă, implicit câștigând jocul.
Cerință
Dacă tu începi primul și colegul tău joacă optim, vei câștiga jocul? Ai situații de joc la care trebuie să afli dacă câștigi sau nu.
Date de intrare
Pe primele trei linii ale fișierului de intrare chipsuri.in
se găsesc câte două numere naturale și , reprezentând numărul de chipsuri din punga ta și, respectiv, cea a colegului de bancă, pentru situația curentă.
Date de ieșire
În fișierul de ieșire chipsuri.out
se vor găsi 3 mesaje reprezentând răspunsul la cele 3 situații, fiecare pe câte o linie: DA
, dacă câștigi situația de joc, sau NU
, în cazul în care poți să o pierzi.
Restricții și precizări
- .
Exemplu
chipsuri.in
9 3
4 3
11 2
chipsuri.out
DA
NU
DA
Explicație
Situația . Poți termina direct prima pungă.
Situația . Ai o singură posibilitate: iei chipsuri din punga mai mare. Rămân o pungă cu chipsuri și una cu chips. Colegul tău poate termina prima pungă.
Situația 3. Poți lua chipsuri din pungă. Colegul tău va avea o pungă cu chipsuri și una cu , din care este obligat să ia chipsuri. La rândul tău ai o pungă cu chipsuri și una cu , evident câștigi jocul.