Nu lăsa pe mâine ce poți face azi, lasă pe poimâine
Alice Elice l-a provocat pe Bob Glob la un joc. Alice Elice are două grămezi cu și cadouri. Înainte de a începe jocul, Alice aruncă un zar cu fețe și notează numărul rezultat cu . Jocul constă în următoarele etape:
La inceput dacă este par atunci ea deschide toate cadourile din prima grămadă, iar dacă este impar atunci deschide toate cadourile din a doua grămadă. În următoarele ture, cei doi aleg alternativ cadouri, începând cu Bob. Jucătorul trebuie să deschidă din grămada rămasă între și cadouri. Cine nu poate deschide cel puțin un cadou pierde.
Cerință
Alice dorește și anul viitor multe cadouri, așa că vrea să afle probabilitatea să câștige jocul, considerând că cei doi joacă optim.
Date de intrare
Pe prima linie se dă , numărul de teste. Pe următoarele linii se află , și .
Date de ieșire
Să se afișeze pentru fiecare dintre cele teste șansa de câștig modulo (vezi mai jos).
Restricții și precizări
- Presupunem că există un model de zar cu fețe.
- Dacă exprimăm probabilitatea ca Alice să câștige prin raportul , atunci voi veți afișa , unde este inversul modular a lui , modulo .
- Cei doi joacă optim.
# | Punctaj | Restricții |
---|---|---|
1 | 10 | , |
2 | 30 | , |
3 | 60 | Fără restricții suplimentare |
Exemplu
stdin
3
3 2 3
333625 453145 800
1 1 1
stdout
0
855000006
0
Explicație
Dacă zarul are valoarea atunci:
- Rămâne grămada cu cadouri Alice pierde;
Dacă zarul are valoarea atunci:
- Rămâne grămada cu cadouri Alice pierde;
Dacă zarul are valoarea atunci:
- Rămâne grămada cu cadouri Alice pierde.