Hide and Seek

Time limit: 0.55s Memory limit: 128MB Input: hideandseek.in Output: hideandseek.out

Agenția LGT (Liar Game Tournament) a organizat un nou joc: Hide and Seek!!!! Inițial, avem NN participanți (numerotați de la 11 la NN) și NN camere (numerotate de la 11 la NN).

În fiecare camera ii este scrisa inițial valoarea ii. Jocul se desfășoară în mai multe runde.

În prima runda, participanții se poziționează fiecare într-o camera anume. De la runda 22 încolo, fiecare participant se uita la valoarea înscrisa în camera în care se află și îl va căuta pe participantul care are acel indice. Mai exact, dacă un participant (participantul cu indicele ii) se afla în camera jj care are valoarea kk, acesta trebuie să se duca în camera în care se afla participantul kk. Înainte sa plece, el va schimba valoarea camerei cu indicele lui (valoarea scrisa în camera jj se schimba din kk în ii).

După foarte multe runde de joc, participanții au uitat cum erau așezați inițial. Akiyama (personajul principal al poveștii) își aduce aminte cum erau poziționați participanții în runda xx și în runda yy. Deși el nu are nevoie de ajutorul vostru, treaba voastră este sa determinați cum erau așezate personajele în runda 11, știind poziționarea lor în runda xx și în runda yy.

Date de intrare

Pe prima linie a fișierului de intrare hideandseek.in se vor afla trei numere naturale NN, xx și yy, cu semnificația din enunț. Pe a doua linie este descrisa poziționarea personajelor în runda xx (un șir de NN numere naturale cu semnificația ca elementul de pe poziția ii reprezintă indicele participantului din camera ii în runda xx). Pe linia 33 se va afla poziționarea personajelor după în runda yy (analog).

Date de ieșire

În fișierul de ieșire hideandseek.out vor fi NN numere naturale reprezentând poziționarea personajelor în prima runda.

Restricții și precizări

  • 1N10 1 \leq N \leq 10 pentru 2020% din teste;
  • 1N400 000 1 \leq N \leq 400 \ 000 pentru 8080% din teste;
  • 1N1 000 000 1 \leq N \leq 1 \ 000 \ 000 pentru 100100% din teste;
  • 1x,y1018 1 \leq x,y \leq 10^{18} pentru cel puțin 100100% din teste;
  • Akiyama a decis ca ar fi de preferat sa retina doua runde care au valorile indicilor prime intre ele. Mai exact, cel mai mare divizor comun dintre xx și yy este 11.

Exemplu

hideandseek.in

4 2 3
1 3 4 2
1 2 3 4

hideandseek.out

1 4 2 3

Log in or sign up to be able to send submissions!