rugby

Time limit: 0.05s Memory limit: 64MB Input: rugby.in Output: rugby.out

La jocul de rugby, o echipă poate obține puncte în următoarele moduri:

  • 33 puncte pentru lovitură de pedeapsă transformată sau dropgoal (pe noi nu ne interesează procedeul ci numărul de puncte);
  • 55 puncte pentru eseu;
  • Imediat după înscrierea unui eseu, echipa are dreptul și la o lovitură de pedeapsă suplimentară în valoare de 22 puncte dacă este transformată;

Dat fiind un scor, să se determine numărul de moduri în care acesta se poate obține.
Două moduri de a obține un scor dat diferă dacă șirurile scorurilor după fiecare punctare diferă la cel puțin o poziție.

Date de intrare

Fișierul de intrare rugby.in conține pe prima linie două numere naturale aa și bb, separate prin spațiu, reprezentând punctajul fiecărei echipe la finalul jocului.

Date de ieșire

Fișierul de ieșire rugby.out va conține restul împărțirii valorii cerute la numărul 1 000 000 0071 \ 000 \ 000 \ 007.

Restricții și precizări

  • Numerele din fișierul de intrare sunt naturale, cuprinse între 00 și 1 0001 \ 000 inclusiv.
  • Pentru 3737 de puncte avem a30a \leq 30 și b30b \leq 30.

Exemplu

rugby.in

10 3

rugby.out

9

Explicație

Varianta 11: (30,80,100,103)(3 - 0, 8 - 0, 10 - 0, 10 - 3)
Varianta 22: (30,33,83,103)(3 - 0, 3 - 3, 8 - 3, 10 - 3)
Varianta 33: (03,33,83,103)(0 - 3, 3 - 3, 8 - 3, 10 - 3)
Varianta 44: (03,53,103)(0 - 3, 5 - 3, 10 - 3)
Varianta 55: (03,53,73,103)(0 - 3, 5 - 3, 7 - 3, 10 - 3)
Varianta 66: (50,70,100,103)(5 - 0, 7 - 0, 10 - 0, 10 - 3)
Varianta 77: (50,70,73,103)(5 - 0, 7 - 0, 7 - 3, 10 - 3)
Varianta 88: (50,100,103)(5 - 0, 10 - 0, 10 - 3)
Varianta 99: (50,53,103)(5 - 0, 5 - 3, 10 - 3)

Observăm că varianta (30,80,83,103)(3 - 0, 8 - 0, 8 - 3, 10 - 3) nu este posibiă întrucât cele două puncte (salt de la 88 la 1010) se pot obține doar de echipa care a realizat un eseu, imediat după eseu.

Log in or sign up to be able to send submissions!