La jocul de rugby, o echipă poate obține puncte în următoarele moduri:
- puncte pentru lovitură de pedeapsă transformată sau dropgoal (pe noi nu ne interesează procedeul ci numărul de puncte);
- puncte pentru eseu;
- Imediat după înscrierea unui eseu, echipa are dreptul și la o lovitură de pedeapsă suplimentară în valoare de puncte dacă este transformată;
Dat fiind un scor, să se determine numărul de moduri în care acesta se poate obține.
Două moduri de a obține un scor dat diferă dacă șirurile scorurilor după fiecare punctare diferă la cel puțin o poziție.
Date de intrare
Fișierul de intrare rugby.in
conține pe prima linie două numere naturale și , separate prin spațiu, reprezentând punctajul fiecărei echipe la finalul jocului.
Date de ieșire
Fișierul de ieșire rugby.out
va conține restul împărțirii valorii cerute la numărul .
Restricții și precizări
- Numerele din fișierul de intrare sunt naturale, cuprinse între și inclusiv.
- Pentru de puncte avem și .
Exemplu
rugby.in
10 3
rugby.out
9
Explicație
Varianta :
Varianta :
Varianta :
Varianta :
Varianta :
Varianta :
Varianta :
Varianta :
Varianta :
Observăm că varianta nu este posibiă întrucât cele două puncte (salt de la la ) se pot obține doar de echipa care a realizat un eseu, imediat după eseu.