mario

Time limit: 0.2s Memory limit: 8MB Input: mario.in Output: mario.out

Jocurile cu Mario sunt jocuri on-line pentru copii de toate vârstele. Acum, Mario-personajul din joc, are nevoie de ajutorul vostru pentru a ajunge din turnul castelului unde se află, la sol, unde îl așteaptă cu nerăbdare prințesa Peach. Coborârea din turn se face cu ajutorul unor platforme orizontale, de diferite lungimi, fiecare dintre ele aflându-se la o anumită înălțime față de sol. Deplasarea din turn spre sol se va face astfel:

  • Mario își dă drumul în cădere liberă din turn și cade sub efectul greutății sale;
  • dacă în cădere, el ajunge pe o platformă, se va deplasa pe suprafața acesteia spre unul din capetele din stânga sau din dreapta ale acesteia, urmând ca de acolo să procedeze la fel, lăsându-se din nou în cădere liberă spre sol.

Dacă Mario cade pe o distanță mai mare decât HH, atunci își pierde toată energia și nu mai poate continua jocul.

Cerinţă

Cunoscând poziția în care se află Mario și modul de așezare al platformelor (date în coordonate carteziene), determinați numărul drumurilor distincte pe care le poate parcurge Mario pentru a ajunge la prințesă.

Date de intrare

Din fişierul mario.in se va citi:

  • de pe prima linie trei numere naturale hMh_M, xMx_M și HH reprezentând în ordine: înălțimea la care se află Mario față de sol, abscisa poziției sale și înălțimea maximă pe care o poate parcurge în cădere;
  • de pe cea de-a doua linie un număr natural NN ce reprezintă numărul de platforme;
  • de pe următoarele NN linii câte trei numere naturale (hp,x1,x2)(h_p, x_1, x_2) cu semnificația: la înălțimea hph_p față de sol se află o platformă orizontală cu extremitatea stângă în x1x_1 și extremitatea dreaptă în x2x_2.

Date de ieșire

În fişierul mario.out se va scrie pe prima linie un singur număr natural reprezentând numărul drumurilor distincte pe care le poate parcurge Mario până la prințesă.

Restricții și precizări

  • 1N10 0001 \leq N \leq 10 \ 000
  • 0<H,hp,hM20 0000 < H, h_p, h_M \leq 20 \ 000, hM>hph_M > h_p
  • 0<xM,x1,x2200 0000 < x_M, x_1, x_2 \leq 200 \ 000
  • Dacă există mai multe platforme la aceeași înălțime se garantează că ele nu se suprapun în niciun punct.
  • Numărul drumurilor este întotdeauna mai mare decât 00 și mai mic decât 2632^{63}.

Exemplu

mario.in

14 8 7
4
9 8 15
2 10 13
12 6 11
4 2 10

mario.out

3

Explicație

Turnul se află la înălțimea 1414 față de sol și are abscisa 88. Mario poate coborî liber cel mult 77 unități.

Există 44 platforme: o platformă e situată la înălțimea 99 față de sol și are extremitățile în 88 și 1515. Altă platformă se află la înălțimea 22 față de sol și are extremițățile în 1010 și 1313. Următoarea platformă se află la o înălțime de 1212 și are extremitatea stângă în 66 iar cea dreaptă în 1111. Ultima platformă se află la 44 unități față de sol și are extremitățile în 22 și 1010.

Sunt 33 drumuri distincte pe care Mario poate coborî din turn până la sol.

Log in or sign up to be able to send submissions!