cutie

Time limit: 0.1s Memory limit: 4MB Input: cutie.in Output: cutie.out

După ce au vizitat toate obiectivele turistice din municipiul Iaşi, Ioana şi Maria au inventat un joc. Ele au la dispoziţie un număr de nn cutii aranjate în linie dreaptă, numerotate în ordine de la 11 la nn, şi un număr de mm bile ce pot fi aşezate în unele dintre aceste cutii. Unele cutii sunt deteriorate, astfel că bilele dispar dacă sunt puse în acele cutii. O mutare constă în alegerea unei bile şi poziţionarea ei în una din cutiile învecinate (precedenta sau următoarea cutie). Bilele pot fi mutate după următoarea regulă: când o bilă a fost mutată pentru prima dată într-o anumită direcţie, atunci bila îşi păstrează direcţia de deplasare la următoarele mutări (de exemplu, dacă o bilă a fost mutată pentru prima dată spre stânga atunci orice mutări ulterioare ale acestei bile se pot face doar spre stânga). Jocul se termină atunci când nici un jucător nu mai poate face nici o mutare. Pierde primul jucător care nu mai poate face nici o mutare. Fetele joacă un număr de TT astfel de jocuri.

Cerință

Ştiind că Ioana este prima care face o mutare, iar apoi fetele mută alternativ, se cere să se stabilească pentru fiecare din cele TT jocuri dacă ea are sau nu o strategie sigură de câştig.

Date de intrare

Fişierul cutie.in conţine pe prima linie un număr natural TT, care reprezintă numărul de jocuri pe care le joacă cele două fete. Pe următoarele linii fişierul conţine, în ordine, descrierea celor TT jocuri. Fiecare joc este descris prin câte 33 linii: prima linie va conţine, în ordine, trei numere naturale n,k,mn,k,m separate prin câte un singur spaţiu (nn reprezintă numărul de cutii, kk reprezintă numărul de cutii deteriorate şi mm reprezintă numărul de bile), a doua linie va conţine kk numere naturale, separate prin câte un singur spaţiu, reprezentând numerele de ordine ale cutiilor deteriorate, iar a treia linie va conţine mm numere naturale reprezentând numerele de ordine ale cutiilor care conţin bile la începutul jocului.

Date de ieșire

Fişierul cutie.out va conţine pe prima linie un şir de TT valori de 00 şi 11 neseparate prin spaţii, având următoarea semnificaţie: valoarea de pe poziţia ii din şir (i{1,2,,T})(i \in \{ 1,2, \ldots ,T \} ) este 11 daca jocul ii este câştigat de Ioana sau 00 dacă jocul ii este pierdut de Ioana.

Restricții și precizări

  • 1T101 \leq T \leq 10
  • 1n,m10 0001 \leq n, m \leq 10 \ 000
  • 0k10 0000 \leq k \leq 10 \ 000
  • se consideră că din prima cutie nu poate fi mutată o bilă spre stânga, iar din ultima cutie nu se poate muta o bila spre dreapta
  • iniţial nici o bilă nu se află în prima cutie, în ultima cutie sau într-o cutie deteriorată
  • în fişierul de intrare poziţiile bilelor şi cele ale cutiilor deteriorate sunt sortate crescător
  • într-o cutie se pot afla mai multe bile
  • pentru 20%20\% dintre teste kk are valoarea 00 sau 11

Exemplu

cutie.in

2
10 1 1
6
3
10 1 2
5
4 4

cutie.out

10

Explicație

Pentru primul joc, Ioana are o strategie sigură de câştig (pentru a câştiga va muta bila la dreapta), iar pentru al doilea joc nu are o strategie sigură de câştig.

Log in or sign up to be able to send submissions!