powerpuff

Time limit: 0.1s Memory limit: 2MB Input: powerpuff.in Output: powerpuff.out

Aşa cum bine ştiţi, profesorul Utonium, a creat fetiţele Powerpuff “adăugând dulce acrişor şi ceva fermecător şi din greşeală, elementul XX“. Elementul XX le deosebeşte pe cele trei fetiţe şi în acelaşi timp le defineşte puterile. Elementul XX este în problema noastră, un număr natural, cu maxim 66 cifre. Cifrele care-l compun definesc puterile fetiţelor.

Mojo Jojo, savantul cel rău, face numeroase experimente încercând să creeze răufăcători capabili să înfrângă fetiţele. Mojo Jojo crează răufăcătorii, prin “adăugarea” pentru fiecare dintre ei a câte unui element YY, adică tot un număr natural, cu maxim 66 cifre.

Cele trei fetiţe se luptă fiecare pe rând, cu toţi răufăcătorii. După fiecare luptă, puterile fetiţei care a luptat cresc cu suma elementelor definitorii pe care nu le are răufăcătorul, adică, la numărul XX al fetiţei, se adaugă suma acelor cifre din XX, care nu există în numărul YY corespunzător răufăcătorului. Mai mult decât atât, cifrele din numărul YY al răufăcătorului, care nu fac parte din numărul fetiţei se scad din numărul XX al fetiţei. Cu noul element XX, fetiţa porneşte la o altă luptă.

Ordinea luptelor este: prima fetiţă, Blossom, luptă cu răufăcătorii 11, 22, \dots, nn, apoi a doua fetiţă, Bubbles, luptă cu răufăcătorii 11, 22, \dots, nn, iar apoi a treia fetiţă, Buttercup, luptă în aceeaşi ordine cu cei nn răufăcători. Reţineţi că, numai elementele XX corespunzătoare fetiţelor se modifică după fiecare luptă şi nu elementele YY ale răufăcătorilor, care rămân neschimbate.

Cerinţă

Cunoscând elementele XX, adică cele trei numere care definesc puterile fetiţelor Blossom, Bubbles şi Buttercup, numărul de răufăcători nn şi elementele YY corespunzătoare răufăcătorilor, aflaţi ce puteri vor avea fetiţele la sfârşitul tuturor luptelor.

Date de intrare

Se citesc din fișierul de intrare powerpuff.in de pe primul rând, trei numere: x1x_1, x2x_2, x3x_3 corespunzătoare puterilor iniţiale ale fiecărei fetiţe. Pe linia a doua se găseşte numărul nn de răufăcători. De pe următoarele nn linii se citesc numerele YY, corespunzătoare puterilor fiecărui răufacător: r1r_1, r2r_2, \dots, rnr_n.

Date de ieșire

Fișierul de ieșire powerpuff.out va avea pe câte un rând, cele trei numere XX care corespund puterilor finale ale fiecărei fetiţe.

Restricții și precizări

  • 1n201 \leq n \leq 20;
  • 1x1,x2,x3999 9991 \leq x_1, x_2, x_3 \leq 999 \ 999;
  • 0r1,r2,rn999 9990 \leq r_1, r_2, \dots r_n \leq 999 \ 999;
  • Toate datele de intrare sunt numere întregi, pozitive.
  • Pentru datele de intrare alese, puterile fetiţelor nu vor ajunge niciodată negative sau nule.

Exemplu

powerpuff.in

234 133 88
2
554
451

powerpuff.out

232
125
89

Explicație

Se compară mai întâi x1x_1 (valoarea 234234) cu r1r_1 (valoarea 554554). 234234 are faţă de 554554 „în plus” cifrele 22, 33 şi „îi lipsesc” 55 şi 55 deci 234+2+355=229234+2+3-5-5 = 229. 229229 are faţă de 451451 „în plus” cifrele 22, 22 şi 99 şi „îi lipsesc” 44, 55 şi 11 deci 229+2+2+9451=232229+2+2+9-4-5-1 = 232 (puterile finale ale primei fetiţe)

Similar, 133+1+3+3554=126133+1+3+3-5-5-4 = 126; 126+1+2+6451=125126+1+2+6-4-5-1 = 125 (puterile finale a celei de-a doua fetiţe)

Pentru fetiţa a treia, 88+8+8554=9088+8+8-5-5-4 = 90; 90+9+0451=8990+9+0-4-5-1 = 89 (puterile finale a celei de-a treia fetiţe)

Log in or sign up to be able to send submissions!