Se spune că în timpul războiului cu gnomii, trolii au trimis trăgători de elită să lichideze cele căpetenii inamice.
Din fericire căpeteniile inamice erau plasate în câmp deschis, iar trăgătorii au reuşit să se plaseze în zonă fără să fie observaţi. Când să fie dată comanda de tragere s-a constatat că nu se transmisese fiecărui trăgător ce căpetenie să împuşte, iar dacă doi trăgători ar fi tras în aceeaşi căpetenie sau traiectoriile razelor ucigaşe s-ar fi intersectat, atunci ar fi scăpat cel puţin o căpetenie care ar fi putut duce războiul până la capăt, iar trolii ar fi fost învinşi. Deoarece căpeteniile aveau capacitatea de a deveni invizibile oricând doreau (pe o perioadă nelimitată), trebuiau lichidate simultan, altfel... Istoria ne spune că trolii au învins deoarece comandantul lor a reuşi ca în mai puţin de o secundă să transmită fiecărui trăgător în ce căpetenie să tragă. Voi puteţi face asta?
Cerință
Scrieţi un program care citind poziţiile trăgătorilor şi a căpeteniilor determină căpetenia în care trebuie să tragă fiecare trăgător.
Date de intrare
Fişierul de intrare snipers.in
conţine pe prima sa linie numărul . Pe următoarele linii se află perechi de numere întregi, separate prin spaţiu, ce reprezintă coordonatele trăgătorilor urmate de alte perechi de numere întregi ce reprezintă coordonatele căpeteniilor(abscisă şi ordonată).
Date de ieșire
Fişierul de ieşire snipers.out
conţine linii. Pe linia a fişierului se află numărul căpeteniei ţintite de trăgătorul ().
Restricții și precizări
- Coordonatele sunt numere întregi din intervalul
- Raza ucigaşă a oricărei arme se opreşte în ţinta sa
- În datele de intrare nu vor exista trei persoane aflate în puncte coliniare
Exemplul 1
snipers.in
2
1 3
1 1
3 4
3 1
snipers.out
1
2
Exemplul 2
snipers.in
5
6 6
4 13
2 8
9 4
5 2
6 11
9 7
3 9
1 4
7 3
snipers.out
2
1
3
4
5