pal

Time limit: 0.05s Memory limit: 16MB Input: pal.in Output: pal.out

Prinţul Algorel este în încurcătură din nou: a fost prins de Spânul cel Negru în încercarea sa de a o salva pe prinţesă şi acum este închis în Turnul cel Mare. Algorel poate evada dacă găseşte combinaţia magică cu care poate deschide poarta turnului. Prinţul ştie cum se formează această combinaţie magică: trebuie să utilizeze toate cifrele scrise pe uşa turnului pentru a obţine două numere palindroame, astfel încât suma lor să fie minimă, iar această sumă este combinaţia magică ce va deschide uşa. Primul număr palindrom trebuie să aibă cel puţin LL cifre, iar cel de-al doilea poate avea orice lungime diferită de 00. Numerele palindroame formate nu pot începe cu cifra 00. Acum interveniţi dumneavoastră în poveste, fiind prietenul său cel mai priceput în algoritmi. Prin noul super-telefon al său, prinţul transmite numărul de apariţii a fiecărei cifre de pe uşa turnului precum şi lungimea minimă LL a primului număr, iar dumneavoastră trebuie să-i trimiteţi cât mai repede numerele cu care poate obţine combinaţia magică.

Cerință

Având datele necesare, aflaţi două numere palindroame cu care se poate obţine combinaţia magică.

Date de intrare

Prima linie a fişierului pal.in conţine un număr întreg LL reprezentând lungimea minimă a primului număr.

Urmează 1010 linii: pe linia i+2i+2 se va afla un număr întreg reprezentând numărul de apariţii ale cifrei ii, pentru ii cu valori de la 00 la 99.

Date de ieșire

Prima linie a fişierului de ieşire pal.out conţine primul număr palidrom, iar cea de-a doua linie conţine cel de-al doilea număr palindrom. Dacă există mai multe soluţii se va scrie doar una dintre ele.

Restricții și precizări

  • În total vor fi cel mult 100100 de cifre
  • 1L<1001 \leq L < 100 şi LL va fi mai mic decât numărul total de cifre
  • Pentru datele de test va exista întotdeauna soluţie: se vor putea forma din cifrele scrise pe uşa turnului două numere care încep cu o cifră diferită de 00, iar primul număr să aibă cel puţin LL cifre
  • Un număr este palindrom dacă el coincide cu răsturnatul său. De exemplu 12 32112 \ 321 şi 7 0077 \ 007 sunt numere palindroame, în timp ce 109109 şi 35 67235 \ 672 nu sunt
  • Pentru 3030% dintre teste, numărul total de cifre va fi cel mult 77, pentru alte 4040% din teste numărul total de cifre va fi cel mult 1818, iar pentru restul de 3030% din teste numărul total de cifre va fi mai mare sau
    egal cu 3030
  • Fiecare linie din fişierul de intrare şi din fişierul de ieşire se termină cu marcaj de sfârşit de linie

Exemplu

pal.in

5
3
2
3
0
0
0
0
0
0
0

pal.out

10001
222

Explicație

Pentru acest exemplu avem L=5L = 5

33 cifre de 00, 22 cifre de 11 şi 33 cifre de 22. Cifrele de la 33 la 99 lipsesc de pe uşa turnului.

Cele două palindroame cu care se generează combinaţia magică sunt 10 00110 \ 001 şi 222222. Combinaţia magică va fi suma acestora şi anume 10 22310 \ 223 (care este suma minimă pe care o putem obţine).

Log in or sign up to be able to send submissions!