Prinţul Algorel este în încurcătură din nou: a fost prins de Spânul cel Negru în încercarea sa de a o salva pe prinţesă şi acum este închis în Turnul cel Mare. Algorel poate evada dacă găseşte combinaţia magică cu care poate deschide poarta turnului. Prinţul ştie cum se formează această combinaţie magică: trebuie să utilizeze toate cifrele scrise pe uşa turnului pentru a obţine două numere palindroame, astfel încât suma lor să fie minimă, iar această sumă este combinaţia magică ce va deschide uşa. Primul număr palindrom trebuie să aibă cel puţin cifre, iar cel de-al doilea poate avea orice lungime diferită de . Numerele palindroame formate nu pot începe cu cifra . Acum interveniţi dumneavoastră în poveste, fiind prietenul său cel mai priceput în algoritmi. Prin noul super-telefon al său, prinţul transmite numărul de apariţii a fiecărei cifre de pe uşa turnului precum şi lungimea minimă a primului număr, iar dumneavoastră trebuie să-i trimiteţi cât mai repede numerele cu care poate obţine combinaţia magică.
Cerință
Având datele necesare, aflaţi două numere palindroame cu care se poate obţine combinaţia magică.
Date de intrare
Prima linie a fişierului pal.in
conţine un număr întreg reprezentând lungimea minimă a primului număr.
Urmează linii: pe linia se va afla un număr întreg reprezentând numărul de apariţii ale cifrei , pentru cu valori de la la .
Date de ieșire
Prima linie a fişierului de ieşire pal.out
conţine primul număr palidrom, iar cea de-a doua linie conţine cel de-al doilea număr palindrom. Dacă există mai multe soluţii se va scrie doar una dintre ele.
Restricții și precizări
- În total vor fi cel mult de cifre
- şi va fi mai mic decât numărul total de cifre
- Pentru datele de test va exista întotdeauna soluţie: se vor putea forma din cifrele scrise pe uşa turnului două numere care încep cu o cifră diferită de , iar primul număr să aibă cel puţin cifre
- Un număr este palindrom dacă el coincide cu răsturnatul său. De exemplu şi sunt numere palindroame, în timp ce şi nu sunt
- Pentru % dintre teste, numărul total de cifre va fi cel mult , pentru alte % din teste numărul total de cifre va fi cel mult , iar pentru restul de % din teste numărul total de cifre va fi mai mare sau
egal cu - Fiecare linie din fişierul de intrare şi din fişierul de ieşire se termină cu marcaj de sfârşit de linie
Exemplu
pal.in
5
3
2
3
0
0
0
0
0
0
0
pal.out
10001
222
Explicație
Pentru acest exemplu avem
cifre de , cifre de şi cifre de . Cifrele de la la lipsesc de pe uşa turnului.
Cele două palindroame cu care se generează combinaţia magică sunt şi . Combinaţia magică va fi suma acestora şi anume (care este suma minimă pe care o putem obţine).