Cerință
Adrian Wonder Boy tocmai a primit un joc nou. Acesta constă din triunghiuri echilaterale situate în plan vertical având o latură orizontală și vârful opus acesteia îndreptat în sus. Triunghiurile au laturile de lungime și sunt incluse unul în altul astfel încât oricare două triunghiuri consecutive au un unghi comun. Mai precis, un triunghi mic (de latură ; în desen ) poate fi în exact urmatoarele poziții față de triunghiul mai mare (de latură ):
Starea jocului la un moment dat poate fi codificată printr-un șir de caractere L
, R
sau U
care descriu poziția fiecărui triunghi de latura față de triunghiul de latură . De exemplu pentru în figurile de mai jos avem trei stări ale jocului împreună cu codificările acestora.
Starea jocului poate fi modificată prin glisarea unuia dintre triunghiurile interioare pe direcția uneia dintre laturi într-un sens sau altul, cu exact o unitate. De exemplu glisând orizontal spre dreapta triunghiul de latură se poate trece din starea în starea . Față de triunghiul de latură , triunghiul de latură a trecut din stânga în dreapta. (Reţineţi faptul că prin glisarea unui triunghi cele interioare lui rămân pe poziţia veche, deci unele mutări nu sunt posibile. De exemplu, în starea triunghiul de latură nu poate glisa în sus deoarece triunghiul de latură ar rămâne în afara triunghiului de latură )
Pentru mai multe teste, cunoscând și două stări ale jocului, să se determine numărul minim de glisări în urma cărora jocul trece din prima stare în a doua stare.
Date de intrare
Pe prima linie a fișierului lru.in
avem un număr natural - numărul de teste. Următoarele linii descriu cele teste, un test pe câte linii. Prima linie dintre cele conţine un număr natural – lungimea comună a codificării celor două stări. A doua linie dintre cele conţine un şir de caractere – codificarea stării iniţiale. A treia linie dintre cele conţine un sir de caractere – codificarea stării finale.
Date de ieșire
Fișierului lru.out
va conţine linii. Linia va conţine un număr natural – soluţia testului din fişierul de intrare.
Restricții și precizări
- Pentru din teste,
Exemplu
lru.in
1
3
RLL
LRU
lru.out
5
Explicație
Se efectuează glisări și jocul trece prin următoarele stări:
RLL ULL LUL RUL RLU LRU