zar

Time limit: 0.1s Memory limit: 2MB Input: zar.in Output: zar.out

Zarul folosit la diverse jocuri este un cub care are desenat pe fiecare față a sa 1,2,3,4,51, 2, 3, 4, 5 sau 66 puncte. Pe un zar nu există două fețe cu același număr de puncte și suma punctelor de pe oricare două fețe opuse este egală cu 77.

Pe o masă de joc este desenat un traseu în formă de pătrat, cu latura de dimensiune nn. Fiecare latură a traseului este împărțită în nn pătrățele identice, care au latura egală cu cea a zarului. Zarul este așezat inițial în colțul din stânga sus al traseului și apoi rostogolit de pe o față pe alta, din pătrățel în pătrățel, de-a lungul traseului parcurs în sensul acelor de ceasornic.

În orice moment ne-am uita la zar, putem vedea numărul punctelor desenate pe trei din fețele sale (așa cum se vede în desenul de mai sus).

Notăm cu f1f_1 fața cubului orientată spre noi, f2f_2 fața superioară a cubului, respectiv cu f3f_3 fața laterală din dreapta. Pentru exemplul din figură: n=4n = 4, fața dinspre noi (f1f_1) conține trei puncte, fața superioară (f2f_2) conține două puncte, fața laterală din dreapta (f3f_3) conține un punct, iar sensul de deplasare este cel precizat prin săgeți.

Cerință

Cunoscând dimensiunea nn a traseului și numărul punctelor de pe cele trei fețe ale zarului în poziția inițială, determinați după kk rostogoliri numărul punctelor ce se pot observa pe fiecare din cele trei fețe ale zarului.

Date de intrare

Fișierul zar.in conține pe prima linie numerele naturale nn și kk despărțite printr-un spațiu. Pe linia a doua se află trei numere naturale separate prin spații ce corespund numărului de puncte de pe fețele f1,f2f_1, f_2, respectiv f3f_3 ale zarului în poziția inițială.

Date de ieșire

Fișierul zar.out va conține o singură linie cu trei numere naturale separate prin câte un spațiu, care reprezintă numărul punctelor ce se pot observa pe fețele f1f_1, f2f_2 și f3f_3 (în această ordine) după ce au fost efectuate kk rostogoliri pe traseul dat.

Restricții și precizări

  • 2n20 0002 \leq n \leq 20 \ 000
  • 1k1 000 0001 \leq k \leq 1 \ 000 \ 000

Exemplu

zar.in

4 11
3 2 1

zar.out

1 5 3

Explicație

Fiecare latură a traseului este formată din 44 căsuțe și se vor efectua 1111 rostogoliri. După prima rostogolire spre dreapta, valorile celor trei fețe (f1,f2f_1, f_2, respectiv f3f_3) ale zarului vor fi 3,63, 6 și 22. După a doua rostogolire obținem numerele 3,5,63, 5, 6, iar după a treia rostogolire valorile fețelor vor fi 3,13, 1 și 55. În acest moment zarul a parcurs o latură a traseului. Următoarele trei rostogoliri se vor efectua în jos, de-a lungul traseului iar fețele vor avea succesiv valorile 1,4,51, 4, 5 apoi 4,6,54, 6, 5 și 6,3,56, 3, 5. Urmează rostogolirile spre stânga, pe fețele zarului vom observa valorile 6,5,46, 5, 4 apoi 6,4,26, 4, 2 și respectiv 6,2,36, 2, 3. Ultimele două rostogoliri se vor efectua în sus de-a lungul laturii din stânga a traseului. După penultima rostogolire obținem 5,6,35, 6, 3, iar după ultima rostogolire valorile fețelor vor fi 1,51, 5 și 33.

Log in or sign up to be able to send submissions!