startrek

Time limit: 0.1s Memory limit: 2MB Input: startrek.in Output: startrek.out

Jean-Luc Picard, căpitanul navei spațiale Enterprise, a constatat că în vecinătatea navei sale au apărut nn nave borgiene. Distanțele dintre acestea și nava Enterprise sunt d1,d2,,dnd_1, d_2, \dots, d_n. Navele borgiene nu se deplasează unele în raport cu altele și nici în raport cu nava Enterprise. Pozițiile în spațiu ale celor nn nave borgiene și poziția navei Enterprise sunt distincte două câte două (nu există două nave care să ocupe același punct în spațiul tridimensional).

La un moment dat, toate cele nn nave borgiene declanșează simultan atacul, lansând câte un proiectil în direcția navei Enterprise. Pereții navei Enterprise sunt rezistenți la asemenea atacuri, însă căpitanul decide să distrugă un număr maxim de proiectile cu ajutorul armei laser. Cele n proiectile se deplasează cu vitezele constante v1,v2,,vnv_1, v_2, \dots, v_n exprimate în metri pe secundă. Căpitanul Jean-Luc Picard are la dispoziție o armă laser cu care poate distruge pe rând câte un proiectil. Arma poate fi orientată instantaneu spre oricare navă borgiană. Arma laser poate executa oricâte trageri începând cu momentul declanșării atacului, dar după fiecare tragere are nevoie de tt secunde pentru a se reîncărca cu energie. În acest interval de timp nu se poate efectua o altă tragere. Orientarea armei laser spre un anumit proiectil nu consumă timp. De asemenea, timpul scurs între momentul tragerii și distrugerea proiectilului vizat este zero. Căpitanul nu ratează ținta niciodată, iar proiectilele care reușesc să lovească nava Enterprise nu-l pot împiedica pe căpitanul Picard să continue să tragă asupra altor proiectile aflate în mișcare.

Cerință

Să se găsească numărul maxim de proiectile care pot fi distruse cu arma laser.

Date de intrare

Fișierul de intrare startrek.in conține pe prima linie numerele naturale nn și tt, reprezentând numărul de nave borgiene, respectiv timpul de reîncărcare a armei laser cu energie. Pe linia a doua, sunt nn numere naturale d1 d2  dnd_1 \ d_2 \ \dots \ d_n reprezentând distanțele la care se găsesc navele borgiene față de nava Enterprise. Pe linia a treia se găsesc nn numere naturale v1,v2,,vnv_1, v_2, \dots, v_n reprezentând vitezele de deplasare ale celor nn proiectile.

Date de ieșire

În fișierul de ieșire startrek.out va conține un număr natural pp, reprezentând numărul maxim de proiectile distruse.

Restricții și precizări

  • 2n4 0002 \leq n \leq 4 \ 000;
  • 1d1,d2,,dn10 0001 \leq d_1, d_2, \dots, d_n \leq 10 \ 000;
  • 1v1,v2,,vn1 \leq v_1, v_2, \dots, v_n;
  • t1 000t \leq 1 \ 000;
  • Dacă momentul în care un proiectil ar trebui să lovească nava coincide cu momentul în care se trage cu arma laser asupra lui, se consideră că Enterprise distruge acel proiectil.
  • Dacă viteza unui proiectil este vv, atunci în timpul tt, acesta străbate distanța d=vtd = v \cdot t

Exemplul 1

startrek.in

3 4
4 3 6
2 1 1

startrek.out

2

Explicație

Se distruge proiectilul 11, după care proiectilul 22 lovește nava Enterprise, apoi se distruge proiectilul 33.

Exemplul 2

startrek.in

4 2
2 5 8 5
1 3 2 5

startrek.out

3

Explicație

Se distruge proiectilul 44, după care proiectilul 22 lovește nava Enterprise, apoi se distruge proiectilul 11, iar apoi se distruge proiectilul 33.

Log in or sign up to be able to send submissions!