NU te supăra, FRATE!

Time limit: 0.1s Memory limit: 2MB Input: joc.in Output: joc.out

Jocul “Nu te supăra, frate!” se joacă de către doi jucatori. Pe o pistă circulară cu nn căsuţe numerotate de la 11 la nn, în ordinea dată de sensul acelor de ceasornic, se află înscrise valorile 0,10, 1 şi 1010. Cei doi jucători vor avea fiecare câte un pion şi vor porni pe rând, din căsuţa 11. Începe jucătorul 11. Fiecare jucător va muta pionul său conform cu valoarea obţinută prin aruncarea zarului, cumulând sau pierzând puncte în funcţie de căsuţa în care ajunge. Fiecare jucător citeşte valoarea zarului când îi vine rândul.

Jocul are urmatoarele reguli:

  1. Câştigătorul poate fi:
    • jucătorul care ajunge primul din nou în căsuţa cu numărul 11, indiferent de punctaj (exceptând cazul în care are punctaj 00)
    • în cazul în care se termină şirul aruncărilor cu zarul, înseamnă că jucătorii s-au plictisit şi câştigă cel care a cumulat mai multe puncte, iar dacă au punctaje egale câştigă cel care se află în căsuţa cu număr de ordine mai mare.
  2. După aruncarea zarului, jucătorul mută pionul cu atâtea căsuţe cât indică valoarea zarului, în ordinea acelor de ceasornic, începând numărătoarea cu căsuţa următoare poziţiei pe care se află. Prima căsuţă nu conţine valoarea 00 (zero).
  3. După mutare pot apare următoarele situaţii:
    • ajunge într-o căsuţă cu valoarea 00 (zero) – jucătorul este penalizat, pierde toate punctele acumulate şi reia jocul din pozitia 11
    • ajunge într-o căsuţă cu valoarea 1010 – primeşte un bonus de 1010 puncte
    • ajunge într-o căsuţă cu valoarea 11 – primeşte 11 punct
    • ajunge într-o căsuţă în care se află celălalt pion (cu excepţia căsuţei 11, când câştigă) – jucătorul care ajunge ultimul este penalizat, pierde toate punctele şi reia jocul de la căsuţa 11.

Cerință

Determinaţi jucătorul câştigător, poziţiile fiecărui jucător pe cerc şi punctajul fiecărui jucător.

Date de intrare

În fişierul joc.in se dau:

  • Pe prima linie numărul nn al casutelor din cerc.
  • Linia a doua conţine o succesiune de nn valori (0,10, 1 sau 1010), separate printr-un spaţiu, reprezentând valoarea fiecărei căsuţe.
  • Linia a treia conţine numărul de aruncări cu zarul
  • Linia a patra conţine o succesiune de valori întregi cuprinse între 11 şi 66, separate printr-un spaţiu, reprezentând aruncarea cu zarul.

Date de ieșire

Fişierul joc.out va conţine 33 linii cu următoarele informaţii:

  • pe prima linie: jucătorul câştigător
  • pe a doua linie: poziţia şi punctajul jucătorului numărul 11.
  • pe a treia linie: poziţia şi punctajul jucătorului numărul 22.

Restricții și precizări

  • 7n1007 \leq n \leq 100;

Exemplul 1

joc.in

10
1 1 1 1 1 10 0 1 1 0
8
3 6 2 4 1 3 5 3

joc.out

2
6 10
1 3

Exemplul 2

joc.in

7
1 1 0 10 1 10 1
16
6 4 2 4 6 2 1 3 5 6 3 3 2 1 4 5

joc.out

1
1 3
1 0

Exemplul 3

joc.in

12
1 10 1 1 0 10 1 1 1 10 0 1
4
5 6 3 3 

joc.out

2
9 11
10 11

Log in or sign up to be able to send submissions!