Copa ajunse în Orintia unde există un templu cu mai multe nivele, baza fiind un pătrat de lungime . Primul nivel are înălţimea egală cu , iar celelalte nivele au înălţimea mai mare cu o unitate faţă de cel anterior. Spre exemplu pentru şi din stâncă răsări templul (imagine din avion şi de la sol): Copa deschise un document vechi şi citi: „Ca să afli cât aur este în templu, trebuie să însumezi numărul de metri de pe fiecare orizontală…”. Şi Copa socoti: ; ; ; celelalte şi . „Apoi, trebuie să afli suma numerelor obţinute…”. Iar Copa îşi notă numărul . „Toate numerele obţinute se lipesc pentru a forma cel mai mic număr posibil…”. Şi Copa obţinu numărul: . „Din numărul acesta se caută cel mai mare număr de două cifre alăturate. Aceasta este cantitatea de aur din templu.”. Şi Copa ţipă de bucurie: !.
Cerință
Plecaţi în Orintia! Veţi primi cele două numere şi şi vi se cere să determinaţi numărul obţinut din sume şi cantitatea de aur.
Date de intrare
Fişierul templu.in
conţine pe prima linie numerele şi separate printr-un spaţiu.
Date de ieșire
Fişierul templu.out
va conţine două linii. Pe câte o linie se va scrie câte un număr. Pe prima linie numărul obţinut din sume, iar pe a doua linie cantitatea de aur.
Restricții și precizări
- ;
- ;
Exemplu
templu.in
3 5
templu.out
151518181985
98