bossfight

Time limit: 0.5s Memory limit: 256MB Input: bossfight.in Output: bossfight.out

Now we can devour gods, TOGETHER!

Gimi a găsit un nou joc, faimos pentru dificultatea sa ridicată. Jocul este alcătuit din NN camere, numerotate de la 11 la NN. Fiecare cameră ii conține un monstru a cărui putere este un număr natural PiP_i. Gimi trece, în ordine, prin toate camerele. În fiecare cameră el poate alege să se lupte cu monstrul sau nu.

Gimi pornește cu o sabie de durabilitate SS. El învinge un monstru doar dacă puterea acestuia este mai mică sau egală cu durabilitatea sabiei. După luptă, durabilitatea sabiei scade cu puterea monstrului. De exemplu, dacă Gimi are o sabie de durabilitate 1010 și se luptă cu un monstru de putere 44, atunci durabilitatea sabiei sale va scădea la 66.

Ținând la reputația sa, Gimi dorește să se lupte cu exact 3 monștri din ce în ce mai puternici. Cu alte cuvinte, dacă Gimi a învins un monstru de putere xx, el se va lupta în continuare numai cu monștri de putere strict mai mare decât xx.

Cerință

Gimi se întreabă în câte moduri poate să aleagă 3 monștri cu care să se lupte. Două mulțimi de 3 monștri se consideră diferite dacă există cel puțin un monstru în prima mulțime care nu aparține celei de-a doua mulțime.

Formal, se cere numărul de tripleți i<j<ki < j < k pentru care Pi<Pj<PkP_i < P_j < P_k și Pi+Pj+PkSP_i + P_j + P_k \leq S.

Date de intrare

Fișierul de intrare conține pe prima linie două numere naturale NN și SS, reprezentând numărul de camere ale jocului și durabilitatea inițială a sabiei lui Gimi, iar pe a doua linie NN numere naturale PiP_i separate prin câte un spațiu, reprezentând puterile celor NN monștri.

Date de ieșire

În fișierul de ieșire se va afișa un singur număr ce reprezintă numărul total de moduri în care Gimi poate alege monștrii.

Restricții

  • 1N10 0001 \leq N \leq 10\ 000.
  • 1Pi,S1 000 000 0001 \leq P_i, S \leq 1\ 000\ 000\ 000, pentru oricare 1iN1 \leq i \leq N.
# Punctaj Restricții
1 11 1N1001 \leq N \leq 100
2 27 1N2 0001 \leq N \leq 2\ 000
3 62 Nu există alte restricții

Exemple

bossfight.in

5 9
1 2 3 4 3

bossfight.out

5

Tripletele de poziții sunt: (1,2,3)(1,2,3), (1,2,4)(1,2,4), (1,2,5)(1,2,5), (1,3,4)(1,3,4), (2,3,4)(2,3,4).
Un exemplu de triplet incorect este (1,4,5)(1,4,5), deoarece puterea monstrului din camera 44 este mai mare decât puterea monstrului din camera 55.


bossfight.in

8 16
4 2 1 6 5 7 9 8

bossfight.out

13

Tripletele de poziții sunt: (1,5,6)(1,5,6), (2,4,6)(2,4,6), (2,4,8)(2,4,8), (2,5,6)(2,5,6), (2,5,7)(2,5,7), (2,5,8)(2,5,8), (3,4,6)(3,4,6), (3,4,7)(3,4,7), (3,4,8)(3,4,8), (3,5,6)(3,5,6), (3,5,7)(3,5,7), (3,5,8)(3,5,8), (3,6,8)(3,6,8).

Log in or sign up to be able to send submissions!