Ținutul ManTeleor este format dintr-un grid infinit în care există stupi de albine, pentru fiecare stup cunoscându-se poziția acestuia, dată de coordonatele întregi și . Întreg ținutul este luminat de o lampă aflată în poziția (coordonate întregi) care luminează toate zonele aflate la o distanță Alexandria mai mică sau egală cu .
Cerință
Aladdin dorește să își construiască o casă într-o poziție reprezentând colțul sau centrul unui pătrat din grid, astfel încât construcția să fie luminată de lampă, iar distanța Alexandria până la cel mai apropiat stup de albine să fie maximă, deoarece protagonistul nostru este apifob (se teme de albine).
Date de intrare
Fișierul lampa.in
va conține pe prima linie numere întregi , având semnificația din enunț. Apoi vor urma linii, conținând câte două numere întregi, reprezentând coordonatele unui stup.
Date de ieșire
Prima linie a fișierului lampa.out
va conține numere: distanța Alexandria până la cel mai apropiat stup de albine, după care coordonatele casei, si , separate prin câte un spațiu.
Restricții și precizări
- Casa poate fi construită în puncte de coordonate întregi sau în centrul unor pătrate din grid
- Distanța Alexandria dintre două puncte aflate la coordonatele , respectiv , este definită ca , unde reprezintă valoarea absolută a lui .
- Pentru teste în valoare de de puncte
- Pentru teste în valoare de alte de puncte
- Pentru teste în valoare de alte de puncte
Exemplu:
lampa.in
3 6 3 2
2 9
1 -1
-2 1
lampa.out
11 8.0 3.0
Explicație
Dacă ne alegem casa în punctul de coordonate , cel mai apropiat stup va fi la distanța Alexandria .