gladiatori

Time limit: 0.5s Memory limit: 128MB Input: Output:

Împăratul Tiberius Claudius Caesar Augustus Germanicus, pasionat de luptele de gladiatori, a decis să organizeze cele mai mari jocuri care s-au organizat vreodată în Roma Antică.

Pentru a realiza aceste jocuri, Tiberius a chemat la Roma NN gladiatori. Apoi, pentru a îi organiza, a decis să aranjeze cei NN gladiatori în felul următor: primul gladiator are la dreapta lui gladiatorul 22, iar la stângă lui pe nimeni, gladiatorul 22 are la stângă lui gladiatorul 11 și la dreapta lui gladiatorul 33, ..., gladiatorul N1N-1 are la dreapta lui gladiatorul NN și la stângă lui gladiatorul N2N-2, iar gladiatorul NN are la stânga lui gladiatorul N1N-1, iar la dreapta lui pe nimeni.

Împăratul Tiberius poate decide ca doi gladiatori să poarte o bătălie doar dacă se află unul lângă altul. După ce această bătălie se termină, gladiatorul care câștigă se întoarce în șir, iar gladiatorul care pierde părăsește șirul. Atunci când un gladiator pierde o bătălie și părăsește șirul, toți gladiatorii din dreapta lui se mută cu o poziție mai la stânga.

Fiecare gladiator are un nivel de faimă egal cu un număr natural, iar pentru a face jocurile mai spectaculoase, împăratul a decis ca atunci când doi gladiatori poartă o bătălie, mereu gladiatorul cu un nivel de faimă mai mic va câștiga. Dacă doi gladiatori au nivelul de faimă egal, atunci va câștiga cel din stânga.

Pentru a măsura cât de spectaculoase sunt jocurile, împăratul a inventat un număr, numit "coeficientul de entuziasm". Acest număr este egal cu 00 înainte să înceapă jocurile. În urma unei bătălii coeficientul de entuziasm crește cu diferența dintre nivelul de faimă al celor doi gladiatori. De exemplu, dacă doi gladiatori poartă o bătălie, iar unul dintre gladiatori are nivelul de faimă egal cu 77 și celălalt are nivelul de faimă egal cu 5, atunci coeficientul va crește cu 75=27 - 5 = 2.

Jocurile se termină atunci când mai rămâne un singur gladiator în picioare.

Ajutați-l pe Împăratul Tiberius și spuneți-i care este cel mai mare coeficient de entuziasm pe care îl poate obține atunci când se termină jocurile.

Date de intrare

Pe prima linie din consolă se află numărul NN, iar pe a doua linie se afla NN numere naturale separate prin câte un spaţiu, reprezentând nivelul de faimă al fiecărui gladiator.

Date de ieșire

Se va afișa pe o singură linie un număr natural, care reprezintă coeficientul de entuziasm maxim care poate fi obținut.

Restricții și precizări

  • 1N100 0001\leq N \leq 100 \ 000;
  • Nivelul de faimă al unui gladiator este un număr natural mai mic decât 10910^9;
  • Pentru teste în valoare de 15 puncte, toți gladiatorii au același nivel de faimă;
  • Pentru teste în valoare de alte 25 puncte, primul gladiator are cel mai mic nivel de faimă, iar restul gladiatorilor sunt așezați în ordine descrescătoare;
  • Pentru teste în valoare de alte 20 de puncte, gladiatorii sunt așezați în ordine crescătoare după nivelul de faimă;
  • Pentru teste în valoare de 55 de puncte, N1 000N \leq 1 \ 000.

Exemplul 1

stdin

5
1 2 3 1 7

stdout

9

Explicație

Putem obține coeficientul de faimă 99 în modul următor:

  • Inițial coeficientul de faimă este egal cu 00;
  • Alegem ca prima bătălie să fie între gladiatorul 44 și gladiatorul 55. Nivelul de entuziasm crește cu 71=67-1=6, devenind 66, iar gladiatorul 55 părăseșe șirul. Astfel rămânem cu gladiatorii: {1,2,3,4}\{1, 2, 3, 4\};
  • A doua bătălie va fi între gladiatorul 11 și gladiatorul 22. Nivelul de entuziasm crește cu 21=12-1=1, devenind 77, iar gladiatorul 22 părăseșe șirul. Astfel rămânem cu gladiatorii: {1,3,4}\{1, 3, 4\};
  • A treia bătălie va fi între gladiatorul 11 și gladiatorul 33. Nivelul de entuziasm crește cu 31=23-1=2, devenind 99, iar gladiatorul 33 părăseșe șirul. Astfel rămânem cu gladiatorii: {1,4}\{1, 4\};
  • Ultima bătălie va fi între gladiatorul 11 și gladiatorul 44. Nivelul de entuziasm crește cu 11=01-1=0, devenind 99, iar pentru că gladiatorii au nivel de faimă egal și gladiatorul 11 se află mai în stânga, gladiatorul 44 părăsește șirul. Astfel rămânem cu gladiatorul: {1}\{1\}.

Modul de a alege bătăliile nu este neaparat unic.

Exemplul 2

stdin

5
1 2 5 6 8

stdout

17

Log in or sign up to be able to send submissions!