În grădina lui Cosmin se află un măr cu număr nelimitat de mere. Cei prieteni ai lui Cosmin, numerotați de la la , vor culege mere timp de zile, după următoarea regulă:
În dimineața zilei , prietenii lui Cosmin vor forma o coadă la intrarea în grădina, începând cu prietenul . Așadar, coada va arăta sub forma , , ..., , , ..., . În acea zi se vor culege mere. Fiecare prieten va intra în grădina, va culege un măr și se va întoarce în coadă.
În ziua , Cosmin alege aleatoriu prieteni () și dorește să afle câte mere a cules fiecare.
Cerinţă
Scrieţi un program care să găsească numărul de mere culese de fiecare dintre cei K prieteni selectați de Cosmin.
Date de intrare
Fişierul de intrare mere.in
conţine:
Pe prima linie, , trei numere întregi reprezentând numărul de prieteni, numărul de zile în care se vor culege mere și numărul de întrebări ale lui Cosmin.
Pe următoarele linii, câte două numere întregi, separate printr-un spațiu, , reprezentând indicele prietenul ce va intra primul în grădina, respectiv numărul de mere ce vor fi culese în ziua .
Pe ultima linie, numere întregi, , reprezentând indicii prietenilor lui Cosmin, pentru care se dorește aflarea numărului de mere culese.
Date de ieşire
Fişierul de ieşire mere.out
va conţine numere întregi, pe o singură linie, separate printr-un spațiu, reprezentând răspunsurile la cele întrebări.
Restricţii şi precizări
- ;
- ;
- ;
- .
- Pentru teste în valoare de puncte: , , , ;
- Pentru teste în valoare de puncte: , , ;
- Pentru teste în valoare de puncte: , .
Exemplu
mere.in
5 3 4
1 2
3 5
2 7
2 4 1 2
mere.out
4 2 3 4
Explicație
persoane vor culege mere timp de zile, astfel:
- În prima zi, vor culege mere persoanele cu indicii și ;
- În a doua zi, vor culege mere persoanele cu indicii și ;
- În a treia zi, vor culege mere persoanele cu indicii .
Așadar, numărul de mere culese de fiecare persoană de la la este: .