One, two, three, scapa-ma de datorii! Two, three, four si cu tine ma insor! (ASG a spus asta odata catre cautarea binara)
După ce s-a jucat foarte mult Fortnite, ASG a visat mai multe insule din toate sezoanele. Fiind cuprins de nostalgie, își dorește să le viseze și în următoarele nopți, însă este restricționat doar la o anumită perioadă din vis.
Știm că visul poate fi reprezentat ca o matrice de linii și coloane, unde se află insule pe care ASG le-a visat. În următoarele nopți, acesta se decide să viseze o submatrice din matricea visului. O insulă este constituită din una sau mai multe pătrățele din matrice, care sunt vecine pe cele direcții: Nord, Sud, Vest și Est. Putem avea insule care se suprapun.
ASG va cere ajutorul pentru a afla câte insule va visa în noaptea .
Date de intrare
Pe prima linie se găsesc patru numere întregi, , , și .
Pentru fiecare dintre cele insule, datele se vor găsi pe două linii consecutive. Pe prima linie a fiecărei insule se află coordonata de start pe care ASG o cunoaște, urmată de direcții pe care ASG trebuie să le urmeze pentru a descoperi toată insula.
Pe a doua linie se află un șir de lungime ce conține direcțiile de deplasare, formate din literele:
- pentru Nord
- pentru Sud
- pentru Vest
- pentru Est
După ce sunt descrise toate insulele, urmează linii, fiecare conținând câte patru numere întregi ce reprezintă coordonatele unei submatrice pe care ASG dorește să o viseze în noaptea respectivă. Primele două numere reprezintă colțul din stânga-sus al submatricei, iar ultimele două numere reprezintă colțul din dreapta-jos al acesteia.
Sarcina ta este să afli câte insule complete vor fi visate în fiecare dintre cele nopți, având în vedere că o insulă este formată din celule adiacente în cele direcții (Nord, Sud, Vest, Est) și poate fi completă doar dacă este inclusă integral în submatricea selectată în noaptea respectivă.
Date de ieșire
La final, se vor afișa linii, fiecare linie reprezentând numărul de insule complete visate în fiecare noapte.
Restricții și precizări
- O insulă este considerată visată doar dacă se află în totalitate în submatricea selectată pentru visul din noaptea respectivă. Dacă insula nu este complet inclusă în submatrice, ASG o va uita când se trezește.
Exemplul 1
stdin
4 4 1 2
2 2 4
SENE
2 2 3 4
2 2 3 3
stdout
1
0