schior

Time limit: 0.03s Memory limit: 16MB Input: schior.in Output: schior.outPoints by default: 10p

Un schior profesionist se află pe un platou montan. Harta platoului este împărțită în nn rânduri (numerotate de la 11 la nn) a câte mm parcele (numerotate de la 11 la mm), fiecare parcelă reprezentând o zonă de teren de formă pătrată cu latura de 11 metru. Pe fiecare parcelă de pe hartă este scris un număr, ce reprezintă altitudinea parcelei respective.

Schiorul se poate deplasa din parcela curentă în oricare din cele 88 parcele învecinate (pe orizontală, verticală sau diagonală), cu condiția ca altitudinea noii parcele să fie mai mică sau egală cu altitudinea parcelei în care se afla anterior.

Cerinţă

Cunoscând coordonatele parcelei în care se află inițial schiorul, să se determine altitudinea minimă la care poate ajunge acesta.

Date de intrare

Pe prima linie a fişierului text schior.in se găsesc, separate printr-un spaţiu, nn şi mm, dimensiunile hărții. Pe a doua linie se găsesc, separate printr-un spaţiu, ll și cc, coordonatele parcelei în care se află inițial schiorul. Pe următoarele nn linii se găsesc câte mm valori, separate prin câte un spaţiu, reprezentând altitudinea fiecărei parcele de pe hartă.

Date de ieşire

În fişierul text schior.out se va scrie un număr natural ce reprezintă altitudinea minimă la care poate ajunge schiorul.

Restricţii şi precizări

  • 1n1001 \leq n \leq 100, 1m1001 \leq m \leq 100, 1l1001 \leq l \leq 100, 1c1001 \leq c \leq 100 numere naturale
  • 00 \leq valorile altitudinilor 9999\leq 9999

Exemplu

schior.in

5 4
1 3
4 3 5 6
2 8 8 3
3 5 9 3
1 1 4 5
1 4 5 1

schior.out

2

Explicație

Din parcela (1,3)(1,3) schiorul se poate deplasa prin parcelele (1,2)(1,2), (2,1)(2,1), ajungând la altitudinea 22, sau prin parcelele (2,4)(2,4), (3,4)(3,4), ajungând la altitudinea 33.

Log in or sign up to be able to send submissions!