Dragoș a primit cadou de Crăciun un arc Nerf și o țintă smart. În funcție de locul unde atinge ținta, Dragoș poate primi puncte. La sfârșitul jocului, Dragoș este nerăbdător să vadă câte puncte a obținut. Pe tabela de marcaj el a găsit perechi de numere naturale nenule și următorul mesaj: Pentru a ști punctajul trebuie să calculezi numărul , punctajul tău este suma cifrelor lui , numărul de runde câștigate este egal cu numărul de cifre nenule ale lui . Poți scrie un program pe care să-l încarci în memoria mea. Dragoș, olimpic la informatică s-a apucat imediat de lucru.
Cerinţe
Scrieţi un program care să citească numerele naturale (reprezentând numărul de perechi), apoi în ordine de pe linii diferite perechile de numere , și care să determine
- numărul ;
- punctajul obținut de Dragoș, (suma cifrelor lui );
- numărul de runde câștigate de Dragoș (numărul de cifre nenule ale lui ).
Date de intrare
Fişierul de intrare nerf.in
conţine pe prima linie numărul natural reprezentând numărul perechi de numere. Fiecare din următoarele linii va conține două valori separate prin câte un spaţiu, reprezentând, în ordine, numerele din pereche.
Date de ieşire
Fişierul de ieşire nerf.out
va conţine pe prima linie un număr natural , pe a doua linie conține numărul natural , reprezentând suma cifrelor lui , iar pe a treia linie conține numărul natural , reprezentând numărul de cifre nenule ale lui .
Restricţii
- ,
- Pentru cerința a) se obține din punctaj, pentru cerințele b) și c) se obține din punctaj.
Exemplu
nerf.in
3
2 2
3 4
5 1
nerf.out
90
9
1
Explicație
Numărul , , suma cifrelor lui este , numărul de cifre nenule din este .