Împăratul din Fantasia, regatul tuturor fanteziilor şi poveştilor, fiind foarte bătrân, hotărăşte să convoace consiliul celor înţelepţi ai tărâmului, pentru alegerea noului împărat. Fantasia are mulţi locuitori, dar fiecare este viteaz, destoinic şi capabil să devină împărat. Prin urmare, se decide ca fiecare înţelept să propună un cetăţean al Fantasiei, iar viitorul împărat va fi acel cetăţean care a fost propus de mai mult de jumătate dintre înţelepţi. Fiecare cetăţean al Fantasiei se identifică printr-un număr unic, numit codul numeric al cetăţeanului.
Cerinţă
Cunoscând numărul de înţelepţi şi codul cetăţeanului propus de fiecare înţelept, scrieţi un program care să determine care va fi viitorul împărat al Fantasiei.
Date de intrare
Fişierul de intrare fantasia.in
conţine pe prima linie un număr natural şi pe a doua linie numere naturale separate prin câte un spaţiu, ce reprezintă codurile numerice corespunzătoare cetăţenilor propuşi de consiliul înţelepţilor.
Date de ieşire
Fişierul de ieşire fantasia.out
va conţine fie numărul viitorului împărat al Fantasiei, fie , dacă nici un cetăţean propus nu respectă condiţia din enunţ.
Restricţii şi precizări
- codul numeric al oricărui cetăţean
Exemplul 1
fantasia.in
9
20 11 20 315 81 20 20 724 20
fantasia.out
20
Explicație
Consiliul înţelepţilor este format din membri.
Pentru ca un cetăţean să poată deveni împărat, el trebuie să fie propus de cel puţin înţelepţi.
Cetăţeanul care îndeplineşte conditia este cel cu codul .
Exemplul 2
fantasia.in
7
114 37 2 114 193 37 114
fantasia.out
0
Explicație
Nici un cetăţean propus nu îndeplineşte condiţia din enunţ.