fantasia

Time limit: 0.04s Memory limit: 2MB Input: fantasia.in Output: fantasia.out

Împăratul din Fantasia, regatul tuturor fanteziilor şi poveştilor, fiind foarte bătrân, hotărăşte să convoace consiliul celor nn înţelepţi ai tărâmului, pentru alegerea noului împărat. Fantasia are mulţi locuitori, dar fiecare este viteaz, destoinic şi capabil să devină împărat. Prin urmare, se decide ca fiecare înţelept să propună un cetăţean al Fantasiei, iar viitorul împărat va fi acel cetăţean care a fost propus de mai mult de jumătate dintre înţelepţi. Fiecare cetăţean al Fantasiei se identifică printr-un număr unic, numit codul numeric al cetăţeanului.

Cerinţă

Cunoscând numărul nn de înţelepţi şi codul cetăţeanului propus de fiecare înţelept, scrieţi un program care să determine care va fi viitorul împărat al Fantasiei.

Date de intrare

Fişierul de intrare fantasia.in conţine pe prima linie un număr natural nn şi pe a doua linie nn numere naturale separate prin câte un spaţiu, ce reprezintă codurile numerice corespunzătoare cetăţenilor propuşi de consiliul înţelepţilor.

Date de ieşire

Fişierul de ieşire fantasia.out va conţine fie numărul viitorului împărat al Fantasiei, fie 00, dacă nici un cetăţean propus nu respectă condiţia din enunţ.

Restricţii şi precizări

  • 1n200 0001 \leq n \leq 200\ 000
  • 11 \leq codul numeric al oricărui cetăţean 1 000 000 000\leq 1\ 000\ 000\ 000

Exemplul 1

fantasia.in

9
20 11 20 315 81 20 20 724 20

fantasia.out

20

Explicație

Consiliul înţelepţilor este format din n=9n=9 membri.
Pentru ca un cetăţean să poată deveni împărat, el trebuie să fie propus de cel puţin [92]+1=5[\frac{9}{2}]+1=5 înţelepţi.
Cetăţeanul care îndeplineşte conditia este cel cu codul 2020.

Exemplul 2

fantasia.in

7
114 37 2 114 193 37 114

fantasia.out

0

Explicație

Nici un cetăţean propus nu îndeplineşte condiţia din enunţ.

Log in or sign up to be able to send submissions!