chei

Time limit: 0.03s Memory limit: 8MB Input: chei.in Output: chei.outPoints by default: 10p

Gigel a descărcat pe telefon un joc nou. Jocul are mai multe camere. Pentru a trece dintr-o cameră a jocului în următoarea cameră este nevoie de o cheie potrivită, care va deschide ușa ei.
La începutul jocului se cunosc două chei digitale, ce reprezintă două numere naturale. Cu aceste chei se vor deschide ușile primelor două camere. Pentru a afla cheia ce deschide ușa unei camere următoare, Gigel utilizează ultimele două chei din joc, pe care le notează c1c_1 și c2c_2.
Cu aceste chei, va obține un număr nou, notat cc, care conține ultima cifră din c1c_1 și prima cifră din c2, în această ordine. Dacă cheia c1c_1 se termină cu cifra zero, cc va fi egal cu prima cifră din c2c_2.
Dacă numărul cc este număr prim va reprezenta cheia cu care se va deschide ușa camerei, pentru a trece în altă cameră a jocului. Dacă numărul cc nu este prim, cheia camerei va fi egală cu diferența obținută prin scăderea din numărul cc a factorilor lui primi. Dacă cc este egal cu 11, cheia camerei va fi numărul 11. Jocul se termină când ultima cheie obținută este egală cu una dintre ultimele trei chei utilizate exact înaintea ei.

Cerință

Cunoscând primele două chei ale jocului, notate xx și yy, să se obțină și să se afișeze șirul format din cheile camerelor din joc, în ordinea utilizării lor, până la terminarea jocului.

Date de intrare

Fișierul de intrare chei.in conține pe prima linie două numere naturale xx și yy ce reprezintă primele două chei digitale din joc.

Date de ieșire

Fișierul de ieșire chei.out va conține un șir de numere naturale, separate prin spațiu ce reprezintă cheile utilizate pentru deschiderea ușilor camerelor, în ordinea obținerii lor, până la terminarea jocului. Primele două numere din acest șir sunt egale cu primele două chei digitale care se află în fișierul de intrare.

Restricții și precizări

  • 1<x,y9991 < x, y \leq 999
  • Pentru o cheie digitală c<10c<10, prima și ultima cifră a sa sunt egale cu cc
  • Jocul lui Gigel are cel puțin 33 camere și cel mult 100100 de camere
  • Ultima cheie obținută pentru joc, care coincide cu una dintre ultimele trei chei utilizate exact înaintea ei, nu se afișează . Se acordă 1010 puncte din oficiu.

Exemplul 1

chei.in

20 17

chei.out

3

Explicație

Primele două chei din joc sunt 2020 și 7272. Cu acestea, se obține numărul 77 care este prim și reprezintă cheia următoare din joc.
Din cheile 7272 și 77 se obține numărul 2727 care nu este prim și are factor prim pe 33. Cheia următoare este egală cu valoarea diferenței 273=2427-3=24.
Din cheile 77 și 2424 se obține numărul 7272 care nu este prim și are factorii primi 22 și 33. Cheia nouă este egală cu 7223=6772-2-3=67.
Din cheile 2424 și 6767 se obține numărul 4646 care nu este prim și are factorii primi 22 și 2323. Cheia nouă este egală cu 46223=2146-2-23=21.
Din cheile 6767 și 2121 se obține numărul 7272 care nu este prim și are factorii primi 22 și 33. Cheia nouă este egală cu 7223=6772-2-3=67. Această cheie coincide cu una dintre ultimele trei chei utilizate în joc: 2424, 6767 și 2121. Jocul se termină și această ultimă cheie nu se afișează.

Exemplul 2

chei.in

20 17

chei.out

20 17 1 71

Explicație

Primele două chei din joc sunt 2020 și 1717. Cu acestea, se obține numărul 11 care este cheia următoare din joc.
Din cheile 1717 și 11 se obține numărul 7171 care este prim și reprezintă cheia următoare.
Din cheile 11 și 7171 se obține numărul 1717 care este prim și a fost utilizat deja, jocul se termină și această ultimă cheie nu se afișează.

Log in or sign up to be able to send submissions!