Ambuscadă

Time limit: 0.02s Memory limit: 4MB Input: ambuscada.in Output: ambuscada.out

RAU-Gigel se gândește la un joc: NN soldați, numerotați de la 11 la NN sunt prinși într-o ambuscadă. Asupra lor se execută MM atacuri de tun. Atacurile afectează nu doar un soldat, ci un interval de soldați, provocând fiecăruia dintre aceștia o anumită pierdere (damage). De exemplu, atacul (3,7,5)(3,7,5) afectează soldații 33, 44, 55, 66, 77 cu 55 damage. La început, toți soldații au VV vieți. RAU-Gigel se întreabă câți soldați rămân în viață după cele MM atacuri.

Cerință

Dându-se NN, MM, VV și apoi MM atacuri de tun de forma (i,j,k)(i,j,k) cu semnificația: fiecare soldat din intervalul închis [i,j][i,j] pierde kk vieți, RAU-Gigel vrea să afle câți soldați din întreaga lui armată mai rămân în viață după cele MM atacuri.

Date de intrare

Se citesc din fișierul ambuscada.in numerele naturale NN, MM și VV separate cu un spațiu, apoi se citesc MM linii pe care se află câte 3 numere naturale ii, jj, kk separate cu un spațiu, cu semnificația de mai sus.

Date de ieșire

Se afișează în fișierul ambuscada.out un singur număr natural reprezentând numărul de soldați rămași în viață.

Restricții și precizări

  • 2N1092 \le N \le 10^9
  • 1M1051 \le M \le 10^5
  • 1V1091 \le V \le 10^9
  • În toate testele, 1ijN1 \le i \le j \le N și 1kV1 \le k \le V.
  • Pentru teste în valoare de 30 de puncte, N105N \le 10^5 și M50M \le 50.

Exemplu

ambuscada.in

6 4 10
2 5 2
1 3 7
2 6 3
3 5 6

ambuscada.out

2

Explicație

Inițial toți soldații aveau 1010 vieți.

După prima tragere: 10 8 8 8 8 1010\ 8\ 8\ 8\ 8\ 10.

După a doua tragere: 3 1 1 8 8 103\ 1\ 1\ 8\ 8\ 10.

După a treia tragere: 3 0 0 5 5 73\ 0\ 0\ 5\ 5\ 7.

După a patra tragere: 3 0 0 0 0 13\ 0\ 0\ 0\ 0\ 1.

În final, 22 soldați au rămas în viață.

Log in or sign up to be able to send submissions!