RAU-Gigel se gândește la un joc: soldați, numerotați de la la sunt prinși într-o ambuscadă. Asupra lor se execută atacuri de tun. Atacurile afectează nu doar un soldat, ci un interval de soldați, provocând fiecăruia dintre aceștia o anumită pierdere (damage). De exemplu, atacul afectează soldații , , , , cu damage. La început, toți soldații au vieți. RAU-Gigel se întreabă câți soldați rămân în viață după cele atacuri.
Cerință
Dându-se , , și apoi atacuri de tun de forma cu semnificația: fiecare soldat din intervalul închis pierde vieți, RAU-Gigel vrea să afle câți soldați din întreaga lui armată mai rămân în viață după cele atacuri.
Date de intrare
Se citesc din fișierul ambuscada.in
numerele naturale , și separate cu un spațiu, apoi se citesc linii pe care se află câte 3 numere naturale , , separate cu un spațiu, cu semnificația de mai sus.
Date de ieșire
Se afișează în fișierul ambuscada.out
un singur număr natural reprezentând numărul de soldați rămași în viață.
Restricții și precizări
- În toate testele, și .
- Pentru teste în valoare de 30 de puncte, și .
Exemplu
ambuscada.in
6 4 10
2 5 2
1 3 7
2 6 3
3 5 6
ambuscada.out
2
Explicație
Inițial toți soldații aveau vieți.
După prima tragere: .
După a doua tragere: .
După a treia tragere: .
După a patra tragere: .
În final, soldați au rămas în viață.