După o oră de exersat limbi străine, Viitorel vrea să se relaxeze și îl invită pe dl. Boca la un joc de volei. Sala în care se află ei este, de fapt, sistemul ortonormat (este o sală infintă, fără pereți). Când Viitorel atacă mingea, aceasta poate ajunge în orice punct situat la distanța de el. De asemenea, dl. Boca poate să preia o minge din orice punct situat la distanța de el însuși.
Evident, în funcție de pozițiile lor și distanțele și , dl. Boca poate să preia mingea atacată de Viitorel din 0, 1 sau 2 puncte.
Cerință
Determină punctele din care poate dl. Boca să preia mingea atacată de Viitorel (0, 1 sau 2). De asemenea, dacă este cazul, calculează distanța dintre aceste puncte.
Date de intrare
Fișierul volei.in
va conține:
- Pe prima linie, numerele naturale , , , reprezentând poziția lui Viitorel și distanța la care ajunge o minge atacată de el.
- Pe a doua linie, numerele naturale , , , reprezentând poziția dlui. Boca și distanța de la care ajunge poate prelua o minge.
Date de ieșire
Fișierul volei.out
va conține pe prima linie, un număr natural , numărul de puncte din care poate dl. Boca să preia mingea atacată de Viitorel. Pe a doua linie se va afișa un număr , distanța cerută, cu trei zecimale exacte. Dacă sau , se va afișa 0.000
.
Pentru a afișa variabila x
cu trei zecimale exacte în fișierul fout
, include biblioteca iomanip
și folosește instrucțiunea fout << std::fixed << std::setprecision(3) << x;
.
Restricții și precizări
- Se garantează punctele și sunt distincte.
- Se recomandă folosirea tipului de date
double
pentru numere reale (în loc defloat
).
Exemplu
volei.in
3 4 2
9 6 5
volei.out
2
2.641