„Bum! Mort, ai murit!”
Marcel este un băiat în clasa a VI-a pasionat de jocuri video. Acesta petrece extrem de mult timp jucându-se un joc pe nivele în care trebuie să omoare monștrii din fața lui, de pe aleea Margaretelor. Fiecare monstru are o anumită putere, astfel eroul nostru trebuie să aibă puterea mai mare sau egală cu puterea monstrului. De fiecare dată când omoară un monstru, personajului fictiv din jocul video i se scade din puterea lui puterea monstrului pe care l-a înfrânt. După cum am spus, Marcel își petrece extrem de mult timp la calculator, astfel mama lui îi interzice să se joace o săptămână. Pentru a nu rămâne în urmă și a avansa în joc, acesta te roagă să te joci în locul lui.
Cerință
Dandu-se , și numere naturale, se cere găsirea nivelului maxim pe care îl poți atinge jucându-te. Nivelul obținut este determinat de numărul de monștrii omorâți știind că poți începe jocul în orice poziție a aleei.
Date de intrare
Pe prima linie a fișierul de intrare se va afla reprezentând numărul de monștri de pe alee, reprezentând puterea personajului. Pe cea de-a doua linie se vor afla numere reprezentând puterea fiecărui monstru.
Date de ieșire
În fișierul de ieșire se va afla o singură linie în care se va afișa nivelul maxim pe care îl poți atinge.
Restricții și precizări
- Pentru teste în valoare de de puncte, .
Exemplu
kido.in
5 9
2 4 3 6 8
kido.out
3
Explicație
Este optim să începem de pe poziția . Astfel omorâm monstrul de la poziția , rămânându-ne puterea , trecem mai departe și omorâm monstrul de la poziția , rămânându-ne puterea , trecem mai departe și omorâm monstrul de la poziția , rămânându-ne puterea . Nu putem avansa mai mult de atât deoarece monstrul de la poziția are puterea , noi avem puterea , deci și nu-l putem învinge.