Karate Kid

Time limit: 0.1s Memory limit: 128MB Input: kido.in Output: kido.out

„Bum! Mort, ai murit!”

Marcel este un băiat în clasa a VI-a pasionat de jocuri video. Acesta petrece extrem de mult timp jucându-se un joc pe nivele în care trebuie să omoare monștrii din fața lui, de pe aleea Margaretelor. Fiecare monstru are o anumită putere, astfel eroul nostru trebuie să aibă puterea mai mare sau egală cu puterea monstrului. De fiecare dată când omoară un monstru, personajului fictiv din jocul video i se scade din puterea lui puterea monstrului pe care l-a înfrânt. După cum am spus, Marcel își petrece extrem de mult timp la calculator, astfel mama lui îi interzice să se joace o săptămână. Pentru a nu rămâne în urmă și a avansa în joc, acesta te roagă să te joci în locul lui.

Cerință

Dandu-se NN, KK și NN numere naturale, se cere găsirea nivelului maxim pe care îl poți atinge jucându-te. Nivelul obținut este determinat de numărul de monștrii omorâți știind că poți începe jocul în orice poziție a aleei.

Date de intrare

Pe prima linie a fișierul de intrare se va afla NN reprezentând numărul de monștri de pe alee, KK reprezentând puterea personajului. Pe cea de-a doua linie se vor afla NN numere reprezentând puterea fiecărui monstru.

Date de ieșire

În fișierul de ieșire se va afla o singură linie în care se va afișa nivelul maxim pe care îl poți atinge.

Restricții și precizări

  • 1N100 0001 \le N \le 100\ 000
  • 0ai1090 \le a_i \le 10^9
  • 0K10140 \le K \le 10^{14}
  • Pentru teste în valoare de 3030 de puncte, 1N2 0001 \le N \le 2\ 000.

Exemplu

kido.in

5 9
2 4 3 6 8

kido.out

3

Explicație

Este optim să începem de pe poziția 11. Astfel omorâm monstrul de la poziția 11, rămânându-ne puterea 92=79 - 2 = 7, trecem mai departe și omorâm monstrul de la poziția 22, rămânându-ne puterea 74=37 - 4 = 3, trecem mai departe și omorâm monstrul de la poziția 33, rămânându-ne puterea 33=03 - 3 = 0. Nu putem avansa mai mult de atât deoarece monstrul de la poziția 44 are puterea 66, noi avem puterea 00, deci 6>06 > 0 și nu-l putem învinge.

Log in or sign up to be able to send submissions!