imax

Time limit: 0.1s Memory limit: 16MB Input: imax.in Output: imax.out

Enunț

Să considerăm o matrice binară cu nn linii (numerotate de la 11 la nn) şi mm coloane (numerotate de la 11 la mm). În interiorul acestei matrice se pot distinge unul sau mai multe obiecte de tip I.

Un obiect este considerat a fi de tip I dacă:

  • este format din trei subtablouri (zone de formă dreptunghiulară din matrice) alăturate pe verticală (să le
    numim subtabloul de sus, subtabloul de mijloc şi subtabloul de jos);
  • cele 33 subtablouri conţin numai valoarea 00;
  • subtablourile pot fi identificate prin indicii elementelor ce reprezintă colţul stânga-sus, respectiv colţul dreapta-jos (pentru subtabloul de sus (l1,c1) (l2,c2)(l_1, c_1) \ (l_2, c_2), pentru subtabloul de mijloc (l3,c3) (l4,c4)(l_3, c_3) \ (l_4, c_4), iar pentru subtabloul de jos (l5,c5) (l6,c6)(l_5, c_5) \ (l_6, c_6)). Pentru obiectul să respecte forma grafică a literei I trebuie să fie respectate şi relaţiile următoare:
  • 1l1l2<l3l4<l5l6n;1 \leq l_1 \leq l_2 < l_3 \leq l_4 < l_5 \leq l_6 ≤ n;
  • l3=l2+1;l_3 = l_2 + 1;
  • l5=l4+1;l_5 = l_4 + 1;
  • 1c1<c3c4<c2m;1 \leq c_1 < c_3 \leq c_4 < c_2 \leq m;
  • 1c5<c3c4<c6m;1 \leq c_5 < c_3 \leq c_4 < c_6 \leq m;

Cerință

Să se determine aria maximă a unui obiect de tip I. Aria unui obiect este egală cu numărul de elemente existente în cele 3 subtablouri ce constituie obiectul.

Date de intrare

Pe prima linie a fişierului imax.in se află două numere naturale separate prin spaţiu nn şi mm, cu semnificaţia din enunţ. Pe următoarele nn linii se află câte m valori din mulţimea {0,1}\{0, 1\}, separate prin câte un spaţiu, reprezentând elementele matricei.

Date de ieșire

Fişierul de ieşire imax.out va conţine o singură linie pe care se va scrie aria maximă a unui obiect I.

Restricții și precizări

  • 1N1501 \leq N \leq 150;
  • 1M1501 \leq M \leq 150;

Exemplu

imax.in

4 4
0 0 0 0
1 0 0 1
0 0 0 1
0 1 1 0

imax.out

8

Log in or sign up to be able to send submissions!