nuke

Time limit: 0.4s Memory limit: 64MB Input: nuke.in Output: nuke.out

Teritoriul Metalopolis poate fi văzut ca un plan cartezian. În acest teritoriu, Zeratul a reuşit să infiltreze N soldaţi invizibili cu misiunea de a învinge forţele inamicului său, Jim Raynor. Soldaţii pot fi consideraţi puncte de coordonate (XS,YS)(X_S, Y_S) întregi. Pentru a se apăra, Jim Raynor lansează MM bombe nucleare. Bomba ii elimină toţi soldaţii aflaţi la o distanţă mai mică sau egală cu RiR_i de punctul (XBi,YBi)(XB_i, YB_i) în care a explodat. Pentru a maximiza eficienţa atacului, Raynor are grijă ca nicio zonă din Metalopolis să nu fie afectată decât de cel mult o bombă nucleară. Pentru fiecare bombă ii Zeratul doreşte să ştie câţi soldaţi a pierdut.

Cerinţă

Având la dispoziţie coordonatele celor NN soldaţi, coordonatele şi razele de acţiune ale celor MM bombe, aflaţi pentru fiecare bombă câţi soldaţi elimină.

Date de intrare

Pe prima linie a fişierului nuke.in se dau două numere naturale NN şi MM cu semnificaţia din enunţ. Urmatoarele NN linii conţin fiecare câte două numere întregi XSiXS_i, YSiYS_i reprezentând coordonatele soldaţilor. Următoarele MM linii conţin câte trei numere întregi XBiXB_i, YBiYB_i, RiR_i reprezentând coordonatele şi raza fiecărei bombe.

Date de ieșire

În fişierul de ieşire nuke.out veţi afişa MM linii, pe fiecare linie ii aflându-se câte un singur număr natural reprezentând numărul de soldaţi eliminaţi de bomba ii. Bombele se consideră în ordinea în care apar în fişierul de intrare.

Restricții și precizări

  • 1N200 0001 \leq N \leq 200 \ 000
  • 1M100 0001 \leq M \leq 100 \ 000
  • 1Ri1091 \leq R_i \leq 10^9
  • 109XBi,YBi,XSi,YSi109-10^9 \leq XB_i, YB_i, XS_i, YS_i \leq 10^9
  • Un soldat aflat la o distanţă egală cu RiR_i de bomba ii va fi eliminat
  • Suprafeţele de acţiune ale oricăror două bombe nu au niciun punct în comun.

Exemplu

nuke.in

7 3
4 5
0 5
-1 6
5 1
-1 -2
-3 6
1 4
5 4 3
1 1 1
-1 6 2

nuke.out

2
0
3

Explicație

Prima bombă elimină soldaţii (4,5)(4, 5), (5,1)(5, 1).
A doua bombă nu elimină niciun soldat.
A treia bombă elimină soldaţii (0,5)(0, 5), (1,6)(-1, 6) şi (3,6)(-3, 6).

Log in or sign up to be able to send submissions!