neconex

Time limit: 0.35s Memory limit: 32MB Input: neconex.in Output: neconex.out

Cerință

Pe internet circulă de ceva timp un joc nou numit "Neconex" care poate fi jucat de două persoane folosind un graf care nu este conex. Cei doi jucători mută alternativ. Printr-o mutare se înţelege adăugarea unei muchii între două noduri distincte între care nu există deja muchie. Pierde jucătorul la care se realizează conexitatea, adică toate nodurile grafului aparţin aceleiaşi componente conexe.

În loc să se pregătească pentru “Lotul Naţional de Informatică”, Ţirbi şi Birţi joacă acest joc, iar Ţirbi mută mereu primul. Deoarece ambii sunt destul de buni la algoritmică, ei joacă optim.

Cerință

Dându-se TT grafuri, să se spună dacă Ţirbi are strategie de câştig sau nu pentru fiecare graf în parte.

Date de intrare

Fişierul de intrare neconex.in conţine pe prima linie numărul TT, iar pe următoarele linii va fi descris fiecare graf în parte. Descrierea fiecărui graf începe cu o linie ce conţine NN şi MM (reprezentând numărul de noduri şi numărul de muchii ale grafului), iar pe următoarele MM linii se află câte două numere naturale AA şi BB reprezentând faptul că există o muchie între nodurile AA şi BB.

Date de ieșire

Fişierul de ieşire neconex.out conţine TT linii, câte una pentru fiecare graf din fişierul de intrare. Pe linia ii se va afla 11 dacă Ţirbi are strategie de câştig şi 00 în caz contrar.

Restricții și precizări

  • 1T311 \leq T \leq 31
  • 2N20 0002 \leq N \leq 20 \ 000
  • 0M20 0000 \leq M \leq 20 \ 000
  • Se garantează că niciun graf din fişierul de intrare nu este conex.
  • Prin joc optim se înţelege faptul că ambii jucători vor încerca să câştige.
  • Pentru 15%15\% din teste M=0M = 0.
  • Pentru 30%30\% din teste T13T \leq 13 şi N20N \leq 20.
  • Pentru 60%60\% din teste N1 000N \leq 1 \ 000.

Exemplu

neconex.in

3
4 1
1 2
5 2
2 1
4 5
7 0

neconex.out

1
0
1

Log in or sign up to be able to send submissions!