Un texan are o păşune cu frontiera sub formă de poligon convex. Fiindcă a ajuns la o vârstă care nu îi mai permite să meargă cu vitele la păscut pe păşunea sa, hotărăşte ca o parte din păşune să o doneze celui mai vrednic dintre nepoţii săi. Astfel el le pune la dispoziţie nepoţilor săi coordonatele carteziene ale colţurilor păşunii şi le cere să găsească pe frontiera păşunii poziţii în care să plaseze trei ţăruşi, astfel încât unind cei ţăruşi prin sârmă ghimpată să obţină un triunghi echilateral.
Cerinţă
Scrieţi un program care să ajute nepoţii să determine poziţiile celor ţăruşi.
Date de intrare
Fişierul de intrare texan.in
conţine:
- Pe prima linie numărul natural , care reprezintă numărul de colţuri ale păşunii
- Pe următoarele linii se află câte o pereche de numere reale, care reprezintă coordonatele colţurilor păşunii separate printr-un spaţiu (în ordinea: abscisă ordonată). Colţurile păşunii sunt specificate în ordinea inversă a acelor de ceasornic.
Date de ieşire
Fişierul de ieşire texan.out
va conţine trei linii. Fiecare linie conţine coordonatele unuia dintre cei trei ţăruşi (în ordinea: abscisă ordonată) cu un spaţiu între ele. Aceste coordonate vor fi specificate cu zecimale (cu rotunjire).
Restricţii şi precizări
- Coordonatele colţurilor păşunii sunt numere raţionale din intervalul .
- La evaluare o soluţie este considerată corectă cu o marjă de eroare de .
- Dacă soluţia nu este unică, va fi afişată una oarecare.
- În fişierele de test, distanţa dintre oricare două colţuri ale păşunii este .
- Latura triunghiului echilateral determinat trebuie să fie > .
- Pentru datele de test există întotdeauna o soluţie care respectă cerinţele problemei.
Exemplu
texan.in
5
10 0
15 15
0 20.5
-10 15
0 0
texan.out
12.500000 7.500000
-3.150637 4.725956
2.272289 19.666827