praslea

Time limit: 0.25s Memory limit: 16MB Input: praslea.in Output: praslea.out

Prâslea cel Voinic trebuie să păzească grădina fermecată. El a primit de la Vrăjitorul din Oz o listă cu evenimentele ce urmează să aibă loc în gradină. Mai exact, Vrăjitorul l-a anunţat despre cei NN zmei care urmează să se plimbe prin gradină. Fiecare zmeu ii va intra în grădină la momentul de timp AiA_i şi va sta în grădină până în momentul de timp BiB_i. Pentru a-şi dezvolta forţa de luptător, Prâslea Cel Voinic poate alege la orice moment de timp întreg un grup de zmei (dintre cei care se află în acel moment de timp în gradină) care urmează să-i fie adversari într-o luptă dreaptă, dar atât de scurtă încât durata ei se poate neglija. În această luptă, Prâslea se luptă cu toţi zmeii din grup deodată.

Pentru fiecare zmeu ii, Prâslea cunoaşte forţa FiF_i pe care o va acumula dacă se va lupta cu el. De asemenea pentru fiecare zmeu ii cunoaşte gradul de risc de a fi „accidentat”, RiR_i, pe care îl presupune lupta cu acesta. Forţa totală pe care o acumulează Prâslea într-o luptă este suma forţelor acumulate de la fiecare zmeu din grupul ales, iar gradul total de risc pe care şi-l asumă este egal cu suma gradelor de risc ale fiecărui zmeu din grup. Fiind un tânăr cumpătat, Prâslea nu vrea să-şi asume vreodată un grad de risc total strict mai mare decat RmaxR_{max}.

Cerință

Să se scrie un program care determină pentru Prâslea Cel Voinic care este forţa totală maximă pe care o poate acumula alegând într-un mod favorabil grupurile de zmei care îi vor fi adversari în luptă.

Date de intrare

Fişierul de intrare praslea.in va conţine pe prima linie numerele NN si RmaxR_{max}. Următoarele NN linii vor conţine informaţiile despre zmei adunate de Vrăjitorul din Oz. Linia i+1 va conţine patru numere naturale separate printr-un singur spaţiu, AiA_i, BiB_i, FiF_i şi RiR_i, reprezentând informaţiile referitoare la zmeul ii.

Date de ieșire

Fişierul de ieşire praslea.out va conţine pe prima linie forţa totală maximă pe care o poate acumula Prâslea Cel Voinic.

Restricții și precizări

  • 1N,Rmax,Fi,Ri5121 \leq N, R_{max}, F_i, R_i \leq 512
  • 1AiBi2 000 000 0001 \leq A_i \leq B_i \leq 2 \ 000 \ 000 \ 000
  • Toate numerele din fişierul de intrare sunt naturale. În orice moment de timp Prâslea Cel Voinic poate alege doar un singur grup de zmei pe care îi va înfrunta în luptă
  • Prâslea poate lupta cu zmeul ii care intră în grădina la momentul AiA_i şi iese la momentul BiB_i inclusiv în momentele AiA_i şi BiB_i.
  • Oricare zmeu poate fi „invitat” la luptă de mai multe ori pe parcursul perioadei în care stă în grădină.

Exemplu

praslea.in

2 2
1 2 2 1
2 3 2 1

praslea.out

8

Explicație

La momentul de timp 11 Prâslea se va lupta cu primul zmeu, acumulând o forta de valoare 22. In momentul de timp 22 se va lupta cu ambii zmei şi va acumula o forţă totală de valoare 44. În momentul de timp 33 se va lupta cu al doilea zmeu, acumulând o forţă de valoare 22. În total, 2+4+2=82 + 4 + 2 = 8.

Log in or sign up to be able to send submissions!