adlic

Time limit: 0.5s Memory limit: 32MB Input: adlic.in Output: adlic.out

Pentru următorul an școlar admiterea celor NN elevi în liceu se va face pe baza unor evaluări complexe. Fiecare dintre viitorii elevi ai clasei a IX-a va primi, în urma testelor și probelor pe care le va susține, un punctaj (număr natural nenul) cu care va participa la admiterea electronică.

Repartizarea fiecărui elev în clase se face în ordinea înscrierii respectând criteriile:

  • Primul elev se repartizează în clasa cu numărul de ordine 11.
  • În clasa în care este repartizat un elev nu există, până la momentul repartizării sale, nici un punctaj mai mare decât al său.
  • Numărul claselor să fie cât mai mic posibil.

Cerință

Determinaţi:

  1. Punctajul primului elev care nu ar mai putea fi repartizat în prima clasă în condițiile în care toți elevii își doresc să fie repartizați în prima clasă(se aplică doar la cerința 11).
  2. Numărul claselor ce se vor forma respectând criteriile.

Date de intrare

Fişierul de intrare adlic.in conţine pe primul rând numărul CC a cărui valoare poate fi 11 sau 22, apoi separat de un spațiu numărul natural NN.

Pe liniile următoare se găsesc cele NN punctaje ale elevilor în ordinea înscrierii, numere naturale nenule despărțite prin câte un spațiu.

Date de ieșire

Dacă C=1C=1, atunci în fişierul de ieşire adlic.out se va scrie soluția cerinței 11.

Dacă C=2C=2, atunci în fişierul de ieşire adlic.out se va scrie soluția cerinței 22.

Restricții și precizări

  • 1N1 000 0001 \leq N \leq 1 \ 000 \ 000
  • Punctajele elevilor vor avea cel mult șase cifre
  • Pentru cerința 11 se garantează existența soluției
  • Pentru 2020% din punctaj cerinţa va fi C=1C = 1
  • Pentru alte 2020% din punctaj cerinţa va fi C=2C = 2 și N1000N ≤ 1000
  • Pentru restul testelor C=2C = 2 și N1 000 000N \leq 1 \ 000 \ 000

Exemplul 1

adlic.in

1 9
4 2 4 2 7 10 9 11 8

adlic.out

2

Explicație

44 se repartizează în prima clasă, iar 22 trebuie repartizat în cea de-a doua clasă

Exemplul 2

adlic.in

2 9
4 2 4 2 7 10 9 11 8

adlic.out

3

Explicație

O soluție posibilă este cea în care se formează clasele:

  1. (4, 4, 7, 9)(4, \ 4, \ 7, \ 9)
  2. (2, 2, 10, 11)(2, \ 2, \ 10, \ 11)
  3. (8)(8)

Log in or sign up to be able to send submissions!