meteor

Time limit: 0.05s Memory limit: 2MB Input: meteor.in Output: meteor.out

Pe planeta UZABU, va cădea o ploaie de meteoriţi. Savanţii ştiu că fiecare meteorit este de formă dreptunghiulară, având laturile paralele cu axele de coordonate (şi pe planeta UZABU axele de coordonate au aceeaşi semnificatie ca şi pe Pământ). Solul planetei este reprezentat prin axa OXOX. Meteoriţii căzuţi pe planetă sunt folositori pentru agricultură. Dacă un meteorit în cădere atinge un alt meteorit atunci amândoi se vor distruge iar craterul format distruge solul planetei.
Cunoscând care sunt coordonatele plăcilor date prin patru numere (x1,y1,x2,y2)(x_1, y_1, x_2, y_2), cu semnificaţia: (stânga_sus_x, stânga_sus_y, dreapta_jos_x, dreapta_jos_y), savanţii trebuie să distrugă o parte dintre meteoriţi astfel încât ei să nu se suprapună în momentul atingerii solului.

Date de intrare

Fişierul de intrare meteor.in are structura:

  • Pe prima linie NN reprezentând numărul de meteoriţi
  • Pe următoarele NN linii câte patru numere separate prin câte un spaţiu, reprezentând coordonatele stânga sus şi dreapta jos ale plăcii dreptunghiulare.

Date de ieșire

Fişierul de ieşire meteor.out conţine o singură valoare kk reprezentând numărul maxim al plăcilor rămase.

Restricții și precizări

  • Numărul de plăci meteoritice N:0<N500N: 0 \lt N \leq 500
  • Coordonatele fiecărui meteorit sunt numere întregi 0<x,y32 0000 \lt x, y \leq 32 \ 000
  • Două plăci care prin cădere se lipesc nu se distrug

Exemplu

meteor.in

10
5 10 18 2
15 22 27 12
35 30 40 25
43 30 45 25
32 20 45 12
50 20 60 15
20 30 30 25
65 20 82 15
48 13 75 2
78 14 100 3

meteor.out

6

Log in or sign up to be able to send submissions!