drum

Time limit: 0.1s Memory limit: 4MB Input: drum.in Output: drum.out

În regatul XLand oraşele erau înconjurate de ziduri în formă de poligoane convexe. Împăratul a dispus construirea unui drum de legătură directă între capitală şi un alt oraş dat. Fiecare extremitate a drumului poate fi orice punct situat pe zidul oraşului, respectiv capitalei. Lungimea drumului este distanţa dintre extremităţile sale.

Cerinţă

Determinaţi cel mai scurt drum dintre capitală şi oraşul dat.

Date de intrare

Fişier de intrare: drum.in

  • Linia 1: K1K_1 - număr natural nenul, reprezentând numărul de colţuri ale zidurilor capitalei;
  • Linia 2: x1x_1, y1y_1, x2x_2, y2y_2, \dots, xK1x_{K_1}, yK1y_{K_1}, K1K_1 perechi de numere întregi, separate prin câte un spaţiu, reprezentând coordonatele vârfurilor zidurilor capitalei;
  • Linia 3: K2K_2, număr natural nenul, reprezentând numărul de colţuri ale zidurilor oraşului dat;
  • Linia 4: x1x_1, y1y_1, x2x_2, y2y_2, \dots, xK2x_{K_2}, yK2y_{K_2}, K2K_2 perechi de numere întregi, separate prin câte un spaţiu, reprezentând coordonatele vârfurilor zidurilor acestui oraş.

Date de ieșire

Pe prima linie a fișierului de ieșire drum.out se vor găsi patru numere reale trunchiate la 44 zecimale (x1x_1, y1y_1, x2x_2, y2y_2), separate prin câte un spaţiu, reprezentând extremităţile drumului de legătură respectiv.

Restricții și precizări

  • 2K1,K2202 \leq K_1, K_2 \leq 20
  • Coordonatele vârfurilor zidurilor ce înconjoară oraşul, respectiv capitala sunt numere întregi aparţinând intervalului [100,100][-100, 100] şi sunt date fie în ordinea deplasării acelor de ceasornic, fie în sens invers deplasării acelor de ceasornic.
  • Capitala şi oraşul nu au nici un punct comun (nu au puncte interioare comune şi nu au puncte comune pe zidurile lor).
  • Dacă există mai multe soluții, se poate afișa oricare dintre ele.

Exemplu

drum.in

4							
3 4 3 2 5 2 5 4
4
8 3 8 6 11 6 11 3

drum.out

5.0000 3.5000 8.0000 3.5000

Log in or sign up to be able to send submissions!