Tomi este primarul ales în orașul Bittown. În oraș sunt locuitori și fiecare are un gard format din exact de scânduri, fiecare dintre ele fiind vopsită în alb sau negru. Fiecare gard este codificat de Tomi printr-un număr natural a cărui reprezentare binară reproduce configurația gardului, de la stânga spre dreapta, scândurile negre fiind asimilate cu bitul iar cele albe cu bitul . Astfel, ca exemplu, gardul care are doar ultimele scânduri vopsite în negru va fi codificat de Tomi cu numărul 3. Tomi decide să-și construiască un gard, care să fie reprezentativ pentru Bittown, adică să respecte toate regulile următoare:
- Gardul primarului Tomi trebuie să aibă exact de scânduri;
- Trebuie să existe cel puțin locuitori în Bittown care constată că pentru toate scândurile negre din gardul propriu, scândurile situate pe aceeași poziție, în gardul primarului Tomi, sunt vopsite tot în negru;
- Numărul reprezentând codul gardului primarului Tomi trebuie să fie minim posibil
Date de intrare
Fișierul de intrare tomi.in
conține pe prima linie doua numere naturale și . Pe cea de-a doua linie se află numere, reprezentând codurile gardurilor locuitorilor din Bittown.
Date de ieșire
Fișierul de iesire tomi.out
conține un singur număr, reprezentand codul gardului construit de primarul Tomi.
Restricții și precizări
- .
- Fiecare cod
- Pentru puncte, toți copiii vor avea doar codurile , sau .
- Pentru alte puncte, codurile copiilor vor mai mici decât
Exemplu
tomi.in
6 3
1 1 5 8 10 8
tomi.out
5
Explicație
Răspunsul este care are configurația în binar . Acesta este reprezentativ pentru codurile primelor trei garduri , pentru că le include configurațiile binare respectând astfel regula .