tomi

Time limit: 0.07s Memory limit: 64MB Input: tomi.in Output: tomi.out

Tomi este primarul ales în orașul Bittown. În oraș sunt NN locuitori și fiecare are un gard format din exact 6060 de scânduri, fiecare dintre ele fiind vopsită în alb sau negru. Fiecare gard este codificat de Tomi printr-un număr natural a cărui reprezentare binară reproduce configurația gardului, de la stânga spre dreapta, scândurile negre fiind asimilate cu bitul 11 iar cele albe cu bitul 00. Astfel, ca exemplu, gardul care are doar ultimele 22 scânduri vopsite în negru va fi codificat de Tomi cu numărul 3. Tomi decide să-și construiască un gard, care să fie reprezentativ pentru Bittown, adică să respecte toate regulile următoare:

  1. Gardul primarului Tomi trebuie să aibă exact 6060 de scânduri;
  2. Trebuie să existe cel puțin KK locuitori în Bittown care constată că pentru toate scândurile negre din gardul propriu, scândurile situate pe aceeași poziție, în gardul primarului Tomi, sunt vopsite tot în negru;
  3. Numărul reprezentând codul gardului primarului Tomi trebuie să fie minim posibil

Date de intrare

Fișierul de intrare tomi.in conține pe prima linie doua numere naturale NN și KK. Pe cea de-a doua linie se află NN numere, reprezentând codurile gardurilor locuitorilor din Bittown.

Date de ieșire

Fișierul de iesire tomi.out conține un singur număr, reprezentand codul gardului construit de primarul Tomi.

Restricții și precizări

  • 1N100 0001 \leq N \leq 100 \ 000.
  • Fiecare cod <260\lt 2^{60}
  • Pentru 1919 puncte, toți copiii vor avea doar codurile 11, 22 sau 33.
  • Pentru alte 3838 puncte, codurile copiilor vor mai mici decât 6060

Exemplu

tomi.in

6 3
1 1 5 8 10 8

tomi.out

5

Explicație

Răspunsul este 55 care are configurația în binar 101101. Acesta este reprezentativ pentru codurile primelor trei garduri (1 1 5)(1\ 1\ 5), pentru că le include configurațiile binare respectând astfel regula 22.

Log in or sign up to be able to send submissions!