Georgel şi Ionel au inventat un joc. Georgel scrie în fiecare pătrăţel pe o foaie de matematică, de forma unui tablou bidimensional cu linii şi coloane, valori de sau . Ionel stabileşte forme distincte pe care Georgel trebuie să le identifice pe foaia de matematică în poziţia dată sau rotite ca în figura 1, 2 sau 3. Cele trei forme propuse sunt:
Pentru un joc, Georgel trebuie să le identifice pe foaie sub forma de pătrăţele pline cu .
Cerinţă
Scrieţi un program care să identifice numărul de apariţii pentru toate formele precizate.
Date de intrare
Fişierul de intrare joc.in
conţine pe prima linie valorile lui şi separate printr-un spaţiu, pe următoarele linii fiind valorile din pătrăţelele de pe foaie (neseparate prin spaţii).
Date de ieşire
Fişierul de ieşire joc.out
va conţine pe prima linie numărul total de forme identificate, de oricare din cele trei tipuri.
Restricţii şi precizări
- Un pătrăţel se poate regăsi în una sau mai multe forme.
Exemplu
joc.in
5 5
00100
00110
01111
00100
00100
joc.out
7
Explicaţie
Există forme de primul tip, forme de tipul al doilea şi de al treilea tip, ca în desen.