Un elev în clasa a V-a, Rareş, s-a gândit să studieze mersul trenurilor ce trec prin gara din oraşul său, într-o zi. Gara are linii, numerotate cu şi , pe care sosesc şi pleacă trenurile. În acea zi, în gară sosesc trenuri. Pentru fiecare tren din cele , Rareş cunoaşte linia pe care va sosi, momentul sosirii, adică ora şi minutul , precum şi durata de timp de staţionare (exprimată în minute). El a decis ca perioada de studiu a celor trenuri să înceapă cu momentul sosirii primului tren în gară din cele şi să se încheie odată cu momentul plecării ultimului tren din cele .
Din sala de aşteptare Rareş poate vedea cele linii. Rareş are însă o problemă: atunci când un tren se află în gară pe linia , el nu poate vedea trenul staţionat în acelaşi timp pe linia . De exemplu, dacă un tren ajunge în gară pe linia la ora şi staţionează minute atunci trenul va pleca din gară la ora . Astfel, în intervalul de timp [], Rareş nu poate vedea ce se întâmplă pe linia . Trenul de pe linia va putea fi vizibil începând cu minutul următor, adică de la .
Cerință
Scrieţi un program care să determine pentru un număr de trenuri care trec prin gară în perioada de studiu din acea zi:
- numărul maxim de trenuri care au staţionat pe aceeaşi linie;
- numărul de trenuri pe care Rareş le vede;
- durata de timp maximă (exprimată în număr de minute consecutive), din perioada de studiu, în care Rareş nu a văzut niciun tren.
Date de intrare
Fișierul de intrare tren.in
conține pe prima linie numărul de trenuri şi pe fiecare din următoarele linii, în ordinea sosirii trenurilor în gară, câte patru numere naturale , , şi , separate prin câte un spaţiu, ce reprezintă linia pe care soseşte trenul, momentul sosirii trenului (ora şi minutul ) şi durata de timp de staţionare.
Date de ieșire
Fişierul de ieşire tren.out
conţine pe prima linie, separate prin câte un spaţiu, valorile cerute , și (în această ordine).
Restricții și precizări
- ; ; ; ;
- în acelaşi moment de timp nu pot pleca/sosi mai multe trenuri;
- în acelaşi moment de timp nu poate pleca un tren şi altul să sosească;
- pe aceeaşi linie nu pot staţiona mai multe trenuri în acelaşi moment de timp;
- pentru aflarea corectă a numărului se acordă 20% din punctajul pe test;
- pentru aflarea corectă a numărului se acordă 40% din punctajul pe test;
- pentru aflarea corectă a numărului se acordă 40% din punctajul pe test.
Exemplu
tren.in
8
1 14 20 3
2 14 21 1
2 14 24 4
1 14 40 8
2 14 41 1
2 14 43 1
2 14 45 5
1 14 56 1
tren.out
5 5 11
Explicație
Pe linia au staţionat trenuri, iar pe linia au staţionat trenuri, astfel .
La ora Rareş vede trenul care ajunge pe linia şi va staţiona până la ora . El nu vede trenul care ajunge pe linia la ora şi pleacă la . El vede trenul care ajunge pe linia la pentru că în momentul sosirii nu se află tren pe linia . De asemenea, el vede trenul care ajunge la pe linia , dar nu vede următoarele trenuri care ajung pe linia întrucât trenul de pe linia pleacă la . Vede şi ultimul tren de pe linia pentru că el soseşte înainte de plecarea trenului de pe linia şi pleacă după acesta. În total a văzut trenuri.
În intervalele de timp [] şi [], Rareş nu vede niciun tren, durata de timp maximă fiind de minute (determinată de trenul care pleacă la şi următorul tren care soseşte la ).