arme

Time limit: 0.1s Memory limit: 2MB Input: arme.in Output: arme.out

Vasile joacă (din nou!) jocul său preferat cu împuşcături. Personajul său are la brâu NN arme, aşezate în NN huse speciale, numerotate de la 11 la NN. Arma din husa ii are puterea pbi{pb}_i.

În camera armelor a găsit MM arme, aşezate pe perete, în MM locaţii, numerotate de la 11 la MM. Pentru fiecare armă jj este cunoscută puterea sa pcj{pc}_j.

Vasile poate înlocui arme pe care le are la brâu cu arme aflate pe perete în camera armelor. La o înlocuire el ia arma de pe perete din locaţia jj şi o pune la brâu în husa ii, iar arma din husa ii o pune pe perete în locaţia jj.

Cerință

Scrieţi un program care să determine suma maximă a puterilor armelor pe care le va avea la brâu Vasile după efectuarea înlocuirilor.

Date de intrare

Fișierul de intrare arme.in conține pe prima linie numerele naturale N MN \ M, reprezentând numărul de arme pe care le are la brâu, respectiv numărul de arme aflate în camera armelor. Pe a doua linie se află NN numere naturale pb1 pb2  pbN{pb}_1 \ {pb}_2 \ \dots \ {pb}_N reprezentând în ordine puterile armelor pe care Vasile le are la brâu. Pe a treia linie se află MM numere naturale pc1 pc2  pcM{pc}_1 \ {pc}_2 \ \dots \ {pc}_M reprezentând în ordine puterile armelor aflate în camera armelor. Numerele scrise pe aceeaşi linie sunt separate prin spaţiu.

Date de ieșire

Fișierul de ieșire arme.out va conține o singură linie pe care va fi scrisă suma maximă a puterilor armelor de la brâul lui Vasile, după efectuarea înlocuirilor.

Restricții și precizări

  • 1N,M1 0001 \leq N, M \leq 1 \ 000;
  • Puterile armelor sunt numere naturale 10 000\leq 10 \ 000.

Exemplu

arme.in

3 2
3 1 7
4 5

arme.out

16

Log in or sign up to be able to send submissions!