Lui Gigel îi place foarte mult să joace diverse jocuri pe calculator. La începutul unui joc, el are punctajul şi urmează să joace încă runde. În timpul jocului Gigel va putea utiliza una din tastele . În timpul unei runde, punctajul lui Gigel se va modifica astfel:
- dacă apasă tasta , atunci punctajul i se dublează
 - dacă apasă tasta , Gigel va câştiga cu un punct mai mult decât triplul punctajului anterior
 - dacă apasă tasta , atunci punctajul i se înjumătăţeşte
 
Cerinţă
Scrieţi un program care să determine câte puncte îi vor rămâne lui Gigel, în situaţia în care pe parcursul celor runde el este forţat să facă un anumit şir de alegeri specificat printr-o succesiune de taste apăsate.
Date de intrare
Fişierul de intrare joc.in conţine pe prima linie un număr natural  ce reprezintă numărul de taste pe care Gigel le va apăsa şi un număr natural  ce reprezintă punctele pe care le are Gigel la începutul jocului. Pe linia a doua din fişier se găsesc scrise cu spaţii între ele  valori din multimea  dispuse în fişier într-o ordine oarecare. Aceste numere reprezintă alegerile pe care Gigel este forţat să le facă în timpul jocului, pe durata celor  runde.
Date de ieşire
Fişierul de ieşire joc.out va conţine punctajul pe care îl va avea Gigel, după jucarea celor  runde.
Restricții și precizări
Exemplul 1
joc.in
7 5
1 3 3 2 1 1 3
joc.out
18
Explicație
; ; ; ; ; ;
Exemplul 2
joc.in
4 41
3 3 3 3 
joc.out
2
Explicație
; ; ;