Cerință
Gigel, vrăjitorul rezident din Peppers, a descoperit un număr natural magic .
Nemulțumit de valoarea acestui număr, Gigel a inventat o vrajă cu care poate modifica numărul magic. Această vrajă procedează în felul următor:
- Vraja va găsi cifra minimă din , pe care o va nota cu .
- Vraja va găsi cifra maximă din , pe care o va nota cu .
- Vraja va scădea din produsul dintre și .
De exemplu, dacă , atunci și , iar va avea valoarea nouă de .
Gigel ar dori să aplice vrăji succesive pe numărul magic, însă nu este sigur dacă valoarea finală a lui va fi satisfăcătoare. Din acest motiv, el vă roagă să îl ajutați, aflând valoarea finală numărului magic în urma a vrăji succesive.
Date de intrare
Pe prima linie a fișierului nkspells.in
se vor afla două numere naturale () — valoarea inițială a numărului magic, și () — numărul de vrăji pe care Gigel dorește să le efectueze.
Date de ieșire
În fișierul nkspells.out
, afișați un număr natural, valoarea lui în urma celor vrăji efectuate de Gigel.
Restricții și precizări
# | Punctaj | Restricții |
---|---|---|
1 | 10 | |
2 | 30 | |
3 | 35 | |
4 | 25 | Fără restricții suplimentare |
Exemplul 1
nkspells.in
291 4
nkspells.out
244
Explicație
În primul exemplu, valorile lui vor fi, în ordine: .
Exemplul 2
nkspells.in
75 2
nkspells.out
40
Explicație
În al doilea exemplu, valorile lui vor fi, în ordine: .