Ana şi Bogdan au inventat jocul "Compar". Ana scrie pe tablă o secvenţă formată din numere naturale distincte cuprinse între şi , apoi compară fiecare două numere învecinate din secvenţă scriind între ele semnul <
sau semnul >
, după caz.
De exemplu, dacă secvenţa de pe tablă este , după compararea elementelor învecinate şi inserarea semnelor în secvenţă, Ana obţine: .
După aceea Ana şterge cele elemente ale secvenţei şi păstrează numai semnele, astfel: >>><<
.
La final, Ana îi arată lui Bogdan şirul semnelor şi îi cere să reconstituie secvenţa de numere naturale scrisă iniţial pe tablă.
Cerință
Cunoscând şirul semnelor construit de Ana, scrieţi un program care să îl ajute pe Bogdan să reconstituie secvenţa de numere naturale distincte scrisă iniţial pe tablă.
Date de intrare
Fişierul de intrare compar.in
conţine pe prima linie o secvenţă de caractere din mulţimea <
>
, reprezentând şirul semnelor obţinut de Ana după compararea elementelor vecine din secvenţa iniţială.
Date de ieșire
Fişierul de ieşire compar.out
va conţine pe prima linie numărul natural , reprezentând lungimea secvenţei iniţiale. Pe a doua linie vor fi scrise numere naturale distincte cuprinse între şi , separate prin câte un spaţiu, reprezentând elementele secvenţei iniţiale, reconstituită pe baza semnelor din fişierul de intrare.
Restricții și precizări
- ;
- Dacă există mai multe soluţii, afişaţi oricare dintre acestea.
- Pentru determinarea corectă a lungimii secvenţei se acordă din punctajul pe test.
Exemplu
compar.in
>>><<
compar.out
6
6 4 2 1 3 5
Explicație
Există şi alte soluţii posibile, aceasta este doar una dintre ele.