bete

Time limit: 0.1s Memory limit: 4MB Input: bete.in Output: bete.out

Ana și Bogdan au găsit la bunicul lor o cutie cu NN bețe de aceeași lungime. După câteva minute de joacă urmează cearta. Bunicul le-a propus să rupă cele NN bețe și apoi Ana să primească fragmentele din mâna stângă, iar Bogdan fragmentele din mâna dreaptă. Zis și făcut. Copiii au luat fragmentele, le-au numerotat fiecare cu numere de la 11 la NN, le-au măsurat și acum își doresc să lipească fragmentele primite, dar mai au nevoie de câteva informații.

Cerință

Cunoscând NN numărul de bețe, A1A_1, A2A_2, ..., ANA_N lungimile fragmentelor primite de Ana și B1B_1, B2B_2, ..., BNB_N lungimile fragmentelor primite de Bogdan, să se scrie un program care să determine:

  • lungimea inițială a bețelor;
  • lungimea celui mai lung băț care se poate obține prin lipirea unui fragment aparținând Anei cu un fragment care aparține lui Bogdan;
  • numărul bețelor de lungime maximă care se pot obține prin lipirea unui fragment aparținând Anei cu un fragment care aparține lui Bogdan.

Date de intrare

Fișierul de intrare bete.in conține pe prima linie numărul natural NN reprezentând numărul de bețe. Pe a doua linie sunt NN numere naturale A1A_1, A2A_2, ..., ANA_N reprezentând lungimile fragmentelor primite de Ana și pe a treia linie sunt NN numere naturale B1B_1, B2B_2, ..., BNB_N reprezentând lungimile fragmentelor primite de Bogdan.

Date de ieșire

Fișierul de ieșire bete.out va conține trei linii. Pe prima linie se va scrie numărul natural LL reprezentând lungimea inițială a bețelor, pe a doua linie se va scrie numărul natural KK reprezentând lungimea celui mai lung băț care se poate obține prin lipirea unui fragment aparținând Anei cu un fragment care aparține lui Bogdan, iar pe a treia linie se va scrie numărul natural PP reprezentând numărul bețelor de lungime maximă care se pot obține prin lipirea unui fragment aparținând Anei cu un fragment care aparține lui Bogdan.

Restricții și precizări

  • 1N1 0001 \leq N \leq 1 \ 000;
  • 1Ai10 0001 \leq A_i \leq 10 \ 000;
  • 1Bi10 0001 \leq B_i \leq 10 \ 000;
  • 1L20 0001 \leq L \leq 20 \ 000;
  • 1K20 0001 \leq K \leq 20 \ 000;
  • 1P1 0001 \leq P \leq 1 \ 000;
  • Odată lipite două fragmente, acestea nu se pot dezlipi.
  • Pentru determinarea corectă a valorii L se acordă 30% din punctaj, pentru determinarea corectă a valorii K se acordă 30% din punctaj, iar pentru determinarea corectă a valorii P se acordă 40% din punctaj.

Exemplu

bete.in

6
2 6 7 1 3 5
5 4 7 8 9 3

bete.out

10
16
1

Explicație

Lungimea inițială este 1010, lungimea maximă este 1616 și se poate forma un singur băț de lungime 1616.

Log in or sign up to be able to send submissions!