Vasile joacă (din nou!) jocul său preferat cu împuşcături. Personajul său are la brâu arme, aşezate în huse speciale, numerotate de la la . Arma din husa are puterea .
În camera armelor a găsit arme, aşezate pe perete, în locaţii, numerotate de la la . Pentru fiecare armă este cunoscută puterea sa .
Vasile poate înlocui arme pe care le are la brâu cu arme aflate pe perete în camera armelor. La o înlocuire el ia arma de pe perete din locaţia şi o pune la brâu în husa , iar arma din husa o pune pe perete în locaţia .
Cerință
Scrieţi un program care să determine suma maximă a puterilor armelor pe care le va avea la brâu Vasile după efectuarea înlocuirilor.
Date de intrare
Fișierul de intrare arme.in
conține pe prima linie numerele naturale , reprezentând numărul de arme pe care le are la brâu, respectiv numărul de arme aflate în camera armelor. Pe a doua linie se află numere naturale reprezentând în ordine puterile armelor pe care Vasile le are la brâu. Pe a treia linie se află numere naturale reprezentând în ordine puterile armelor aflate în camera armelor. Numerele scrise pe aceeaşi linie sunt separate prin spaţiu.
Date de ieșire
Fișierul de ieșire arme.out
va conține o singură linie pe care va fi scrisă suma maximă a puterilor armelor de la brâul lui Vasile, după efectuarea înlocuirilor.
Restricții și precizări
- ;
- Puterile armelor sunt numere naturale .
Exemplu
arme.in
3 2
3 1 7
4 5
arme.out
16